אחרי שחשפה את ההריון: שירי מימון הולכת על שמלת מיני של ברבי

טרנד הברבי השתלט על עולם האופנה ועכשיו הוא מגיע גם ל"כוכב הבא". רגע אחרי שהכריזה לעולם שהיא בהריון שלישי, בחרה שירי מימון להראות את הבייבי באמפ כשהיא לובשת בגד ים ורוד פוקסיה ומיד אחריו בחרה ללבוש לתוכנית שמלת מיני קצרה ומבריקה שכולה מחווה לברבי של מעצבת ישראלית. אין מה לומר, יפה לה ורוד

מאת  | ‏ 3 אוגוסט 2022

שירי מימון חושפת הריון במיני מחמיא (צילום: אדיר יעקב)

שירי מימון חושפת הריון במיני מחמיא (צילום: אדיר יעקב)

מאז שהכרזנו כאן על טרנד הברבי, הוא כבר קיבל שם חדש – ברביקור. וגם אם על פניו הוא נשמע כמו טרנד מתקתק מדי וקשה ליישום, בפועל הוא בא לידי ביטוי בעיקר בצבע ורוד עמוק, כשהסטיילינג יכול להשתנות.

הגוון הזה כבר התחיל להשתלט על עולם האופנה עם הקולקציה הוורודה של ולנטינו, אבל מאז שהחלו להתפרסם תמונות מסט הצילומים של הסרט ״ברבי״ בכיכובם של מרגו רובי וריאן גוסלינג, הברביקור נכנס להילוך גבוה.

הבגד ים שבישר על ההריון (צילום: אינסטגרם Shiri Maimon)

הבגד ים שבישר על ההריון (צילום: אינסטגרם Shiri Maimon)

מי ששמחה מאוד לאמץ אותו בארץ היא שירי מימון, שכבר נתנה לנו שלושה לוקים ברצף בגוון ורוד ברבי.

זה התחיל עם סרטון הפרומו להופעה הקרבה שלה בקיסריה, בו היא לובשת חליפה אוברסייז מנצנצת ומתחתיה טופ קטן ומאוד ורוד. לאחר מכן הגיעה הודעת ההריון המרגשת, עם סרטון שבו שירי לובשת בגד ים שלם ורוד מקסים, שנרכש בטיול ליוון.

עכשיו, היא לוקחת את הוורוד גם לסט של ״הכוכב הבא״ שמשודרת הערב, עם שמלת מיני ורודה ומבריקה שכוללת צווארון קולר עם דיטייל של פרח מעוצב, בעיצוב משותף של הסטייליסטית הצמודה מזל חסון והמעצבת ליאור שוורצמן.

הניגוד בין הגזרה הסקסית לצבע הסכריני והפרח הרומנטי מייצרים מראה שהוא רחוק מללכת על בטוח – וככה בדיוק אנחנו אוהבות את האופנה שלנו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by קשת12 (@keshet12)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Shiri Maimon (@shirimaimon1)

השאירו תגובה