מה נעשה איתך? היילי ביבר משגעת מתמיד בצילומים האלה

מסע הקידום של מותג הביוטי החדש שלה לא רק גורם לכולנו לרצות להיראות כמו "סופגניה מזוגגת", אלא גם כולל לא מעט צילומים והפקות שמאפשרים לאייקון האופנה להתפרע עם סטיילינג מקורי. זה לגמרי המצב כאן, והביקיני הקטנטן הוא רק ההתחלה

מאת  | ‏ 25 יולי 2022

במהלך השנים האחרונות, שוק האיפור והטיפוח הוצף בכמות חסרת תקדים של מותגים בבעלות מפורסמות – אריאנה גרנדה, סלינה גומז, ג׳ניפר לופז, מילי בובי בראון, ג׳ניפר אניסטון ועוד שחקניות, מוזיקאיות ודוגמניות מפורסמת קפצו על הטרנד, ונדמה שהקהל כבר הגיע לתחושת מיצוי.

לקלחת הזאת נכנסה לאחרונה גם היילי ביבר, והצליחה בכל זאת לבדל את עצמה ממיליון המותגים האחרים, באמצעות דרך מקורית לתאר את מראה העור שהמותג שלה, Rhode, מנסה להשיג – סופגניה מזוגגת סוכר.

אז לא נכחיש, עם כמות המותגים שם בחוץ אנחנו לא ממהרות לנסות את המוצרים של היילי, אבל על דבר אחד אנחנו בטוח לא מתלוננות – הקידום שמסביב למותג. כי אם יש לנו את העונג לראות אותה בעוד הפקה, תוכנית אירוח או קמפיין, נקבל אותה בזרועות פתוחות.

הפעם, הדוגמנית ואייקון האופנה הצטלמה לשער והפקה במגזין סורבה, שכלל כמה תלבושות מעניינות עם הסטיילינג של קרלה וולץ׳, שעובדת שנים גם עם ג׳סטין ביבר על הפקות וקמפיינים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sorbet Magazine (@sorbetmag)

השער הוא למעשה שני שערים – באחד היילי לובשת מעיל עור שחור של סן לורן, ובשני מציץ לו מחוך מטאלי מפוסל ומסקרן, שמופיע בתוך ההפקה במלוא הדרו. מדובר ביצירת וינטג׳ של איסי מיאקי מ-1980, שלבשה בעבר גם גרייס ג׳ונס, וזהו ללא ספק הפריט המרגש ביותר בהפקה. הלוקים הנוספים כוללים שמלה ורודה צמודה ומשגעת של ורסצ׳ה, שמלה לבנה בשילוב בלונים מפוסלים של Loewe, בגד גוף מתחרה של אלאיה וביקיני בטכניקת כיווצים מעניינת של המעצבת הבריטית-תורכיה דילארה פינדיקוגלו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Nina Park 박니나 (@ninapark)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Karla Welch (@karlawelchstylist)

השאירו תגובה