מתאוורר: בראד פיט לוהט מתמיד בחצאית

כן, בחצאית. ניכר שמבחינתו זה לא ביג דיל, ואנחנו ממליצות לזרום עם האווירה הנונשלנטית. פיט בן ה-58 מקדם בימים אלה את הסרט החדש שלו, ועושה את זה במלתחה קלילה, פסטלית, מפתיעה ומעוררת השראה. אה, והוא גם ממש חתיך

מאת  | ‏ 20 יולי 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Marie Claire Russia (@marieclairerussia)

העולם מתעסק לא מעט בכוכבות שנראות נהדר ועובדות קשה להישאר בפסגה אחרי גיל 50 (היי ג׳יי לו), אבל בואו נדבר רגע גם על אחד הגברים שעושים את זה בהצטיינות – בראד פיט, שבגיל 58 מככב שוב בקומדיית אקשן בשם "רכבת הקליע", ונראה נהדר בסיבוב קידום הסרט.

פיט נסע לאירופה לקדם את הסרט בפריז ובברלין, ובעוד שותפתו לקאסט ג׳ואי קינג בהחלט מרשימה בלוקים לא שגרתיים, קשה להתחרות על תשומת הלב התקשורתית כשאת עומדת ליד בראד פיט.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

פיט, מצדו, לגמרי זורם עם אווירת הקיץ האירופאי, וארז לנסיעה מראות פסטליים מפתיעים. בפריז הוא לבש חליפה משגעת בגוון ורוד אפרסקי עם חולצה בגוון בורדו מתחתיה, ובברלין הוא החליף למראה דומה ואף מוצלח יותר – מכנסיים וחולצה בגווני ורוד עתיק עם הבדל קל ביניהם, שניהם מפשתן נינוח.

אבל הלוק שכולם מדברים עליו הוא זה שפיט לבש לערב הבכורה בברלין. הוא המשיך את הקו הפסטלי הפשתני עם חולצה ורודה מכופתרת, אבל הפעם שילב אותה עם ג׳קט חום, חצאית תואמת ומגפי קומבט שחורים. בעוד אנחנו לא יכולות לעמוד במאה אחוז מאחורי הלוק הזה, דבר אחד בטוח – בראד נראה סקסי בהכל.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Brad Pitt (@bradpittofflcial)

אגב, החצאית הזאת גרמה לעיתונות הבידור העולמית לשלוף ציטוט מעניין של פיט מראיון שנערך איתו עוד ב-2004, כשקידם את הסרט "טרויה": "גברים ילבשו חצאיות עד הקיץ הבא. זאת התחזית וההצהרה שלי".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fashion Forward (@fashionforward)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by GQ Germany (@gq_germany)

השאירו תגובה