סיקרנת: נועה קירל לוהטת במחוך לא צפוי

יש הרבה שאלות לגבי ההופעה של נועה קירל בפארק הירקון, אבל אותנו כמובן מעסיקה בעיקר שאלת המלתחה: כמה לוקים היא תחליף ובאיזה ווייב? פוסט חדש של המאפרת הצמודה מציע רמז, וכולל שימוש מפתיע בפריט החם של הרגע

מאת  | ‏ 19 יולי 2022

קשה מאוד להתחמק בימים אלה מהעובדה שנועה קירל עומדת להרים הופעת ענק בפארק הירקון בסוף אוגוסט, אחרי שהיא חזרה מסיבוב הופעות באירועי גאווה בארה"ב.

מה בדיוק מחכה לנו בהופעה? את זה רק נועה והצוות הצמוד יודעים להגיד, אבל אתמול קיבלנו הצצה קטנה למשהו שמכינים עבורה מאחורי הקלעים, באדיבות תהילה גוטליב, המאפרת וחלק משמעותי מנבחרת הגלאם המצוינת של נועה.

בהצצה הזאת בולט עור קורן וזוהר, שיער פזור וגלי ואאוטפיט שאפשר מיד לזהות מי אחראית עליו. מחוך וטרנינג? נכון מאוד, זה חייב להיות מהמותג של ליבר בלילתי, La Fille De.

הסטייליסט איתי בצלאלי אישר שאכן מדובר במחוך של ליבר, וכשחיטטנו קצת באתר שלה גילינו שמדובר בסטיילינג בלתי צפוי: המחוך של נועה, בגזרה שמזכירה מעט את הסמל של באטמן, הוא בכלל מחוך שמיועד ללבישה על המותניים, מתחת לחזה, ומעל חולצה. בטוויסט של כוכבת פופ, בצלאלי לקח את המחוך במידה מעט יותר גדולה והפך אותו למחוך קלאסי שנלבש על החזה. כי בכל זאת, בחירות צפויות זה לא בשביל נועה קירל.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by La Fille de (@lfillede)

השאירו תגובה