אל תשכחי לנשום: קלואי חוגגת יום הולדת בשמלה הכי צמודה שקיימת

בזמן שעל המסך חיי הזוגיות שלה מתפרקים שוב, קלואי קרדשיאן עושה את מה שהיא יודעת לעשות הכי טוב ומרימה לעצמה כאילו הכל ורוד. יום ההולדת ה-38 שלה הוא בהחלט הזדמנות מעולה להביא לשיא את המגמה הוורודה ולהפוך לברבי לוהטת בשמלת לטקס הדוקה

מאת  | ‏ 4 יולי 2022

אם יש משהו אחד שקלואי קרדשיאן אלופה בו, הוא היכולת לנפנף הלאה דרמות בחיים האישיים שלה ולהמשיך לחגוג את החלקים היפים יותר של החיים, שבמקרה שלה כוללים משפחה קרובה ואוהבת והמון כסף.

העונה הראשונה של הריאליטי המשפחתי החדש בדיוק הגיעה לסיומה, כשהיא כוללת את הרגע בו גילתה קלואי שטריסטן תומפסון, אבי בתה וגם בן הזוג שלה לעתים, ניהל מאבק משפטי מתחת לאף שלה מול אישה שתבעה אות על אבהות. מדובר בתגלית מערערת, בעיקר כי השניים בדיוק חזרו להיות זוג לפני כן, אבל אחרי שקלואי כבר גילתה שטריסטן בגד בה בזמן שהייתה בהריון מתקדם ונישק את הבסטי של אחותה הקטנה אחרי שנפרדו – נראה שהיא כבר יודעת איך לשים משקפיים ורודים ולהמשיך הלאה. או במקרה שלה – בגדים ורודים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Khloé Kardashian (@khloekardashian)

קלואי ללא ספק נמצאת בתקופה ורודה. רק לאחרונה היא הופיעה בסדרת הרשת הנהדרת "Hot Ones" באאוטפיט ורוד שכלל בגד גוף של סקימס ומכנסיים של גוד אמריקן, ומיד לאחר מכן נזכרה בביקיני הוורוד האהוב עליה של גוד אמריקן והעלתה תמונות ישנות שלו לפיד.

אבל אאוטפיט יום ההולדת שלה כבר מיישם לתפארת את טרנד הברבי הרותח: שמלת מיני צמודה במיוחד מלטקס ורוד ונעלי עקב ורודות גם הן, שהתאימו לקישוטי הבלונים הוורודים בחגיגה הביתית שנערכה בקרב המשפחה, ואפילו לשמלה הוורודה הנוצצת של בתה טרו. תלמדו מקלואי – כשהחיים שחורים, לבשו ורוד.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Khloé Kardashian (@khloekardashian)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Khloé Kardashian (@khloekardashian)

השאירו תגובה

 

  • מגיעה לכל טרנד שנים אחרי האחיות שלה.קים כבר לבשה שמלה כזאת וגם קיילי.

    מאת: נעה |‏ 4 ביולי 2022 | 17:13
  • אי אפשר להכיר אותה.
    יכול להיות שהיא עושה ניתוחים וטיפולים?

    מאת: ליליאן |‏ 4 ביולי 2022 | 14:49