לוהטת בביקיני: ג'ורג'ינה רודריגז ורונלדו בחופשה פוטוגנית

אחרי הטרגדיה המשפחתית ג'ורג'ינה חוזרת לפרונט עם תמונות חדשות ורותחות בבגדי ים מחופשה משפחתית. אמש היא התייצבה גם לתצוגה המדוברת של ז'אקמוס בצרפת בלוק מהפנט שהתבסס על שמלה שחורה צמודה וחושפת כתפיים. בהחלט משמח לראות אותך שוב

מאת  | ‏ 28 יוני 2022

ג׳ורג׳ינה רודריגז התפרסמה בזכות הזוגיות שלה עם כריסטיאנו רונלדו, שהתחילה בסיפור שלא היה מבייש קומדיה רומנטית – הוא ראה אותה יוצאת מחנות של גוצ׳י בה היא עבדה, התאהב ממבט ראשון, ומשם הדרך לנישואים ומשפחה הייתה קצרה.

 אבל לאט לאט, ג׳ורג׳ינה – כיום משפיענית ודוגמנית – החלה לטפח לעצמה קהל נפרד מבן זוגה המפורסם, ושיא ההצלחה שלה הגיע עם ״אני ג׳ורג׳ינה״, ריאליטי בנטפליקס שעוקב אחר חייה הנוצצים. לאחרונה, החיים האלה הפכו לפחות נוצצים – באפריל האחרון ג׳ורג׳ינה ילדה תאומים, אך בנה מת בזמן הלידה ורק בתה שרדה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Georgina Rodríguez (@georgina__ir)

 עם טרגדיה כל כך קשה וטרייה מאחוריה, שמחנו לראות את ג׳ורג׳ינה מתייצבת לתצוגת האופנה של ז׳אקמוס בצרפת, כשהיא לובשת שמלה שחורה צמודה וחושפת כתפיים של המותג, תיק שחור קטן וסנדלי עקב לבנים, יחד עם צמה ארוכה שהידהדה את הרצועות המתנפנפות מהשמלה, שהם סימן היכר מובהק של המעצב.

 לתצוגה היא הגיעה היישר מחופשה זוגית עם כריסטיאנו באיביזה, שם השניים בילו על יאכטה כשג׳ורג׳ינה לובשת ביקיני ירוק שחושף גזרה משגעת ועגילי חישוק. טוב לראות אותך שוב.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio)

 

טוטאל לוק של ז'אקמוס (צילום: Arnold Jerocki/WireImage לגטי אימג'ס)

טוטאל לוק של ז'אקמוס (צילום: Arnold Jerocki/WireImage לגטי אימג'ס)

לוק מהפנט לתצוגה. (צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images)

לוק מהפנט לתצוגה. (צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images)

השאירו תגובה