שבוע אחרי הלידה, חן אמסלם נראית מדהים בשמלת מיני

חן, מאור והבת לאב חגגו את הצטרפותו של הירו למשפחה בברית המילה שלו, ולמרות שהוא היה כוכב הערב - חן הזכירה לנו מי הפאשניסטה של הבית. אמסלם נראתה מעולה בשמלת מיני פרחונית עם שרוולים תפוחים ונעליים מתוכשטות, ואנחנו מריעות לה על הכח לצאת בכלל מהבית

מאת  | ‏ 24 מאי 2022

חן אמסלם - קבלו את האימא הטרייה (צילום: ערן לם)

חן אמסלם – קבלו את האימא הטרייה (צילום: ערן לם)

את חן אמסלם תמיד כיף לנו לראות – לא רק בגלל שיש לה סטייל מוצלח, אלא בגלל החיוך המדבק והווייב החיובי הכללי. כשהיא חוגגת את המשפחה שלה, בכלל מדובר באירוע משמח, וזה בדיוק מה שקרה אתמול.

חן, מאור והבת לאב חגגו את הצטרפותו למשפחה של הירו הקטן בברית המילה שלו במתחם יורדי הסירה, ולמרות שהוא היה כוכב הערב, חן הזכירה לנו מי כוכבת הסטייל בבית.

חן אמסלם ומאור זגורי ההורים הגאים (צילום: ערן לם)

חן אמסלם ומאור זגורי ההורים הגאים (צילום: ערן לם)

לאירוע המשמח היא לבשה שמלה משמחת – שמלת מיני פרחונית עם שרוולים נפוחים מבית המותג השווה צימרמן, עם כפתורים לכל אורכה וחגורה מובנית באותו ההדפס. באווירת קארי ברדשו חן החליטה שיותר זה יותר, ובמקום לבחור בנעליים ניטרליות בגלל השמלה העמוסה, היא דווקא בחרה בבלינג – נעליים מתוכשטות מזארה – וזה עבד.

בנוסף, יש לציין שבלי קשר לעובדה שאהבנו את הלוק של חן, אנחנו מריעות אוטומטית לכל אישה שמתלבשת ויוצאת מהבית שבוע אחרי לידה – כי אין לנו ספק שהיא מותשת.

אהבנו מאד את השמלה של צימרמן (צילום: ערן לם)

אהבנו מאד את השמלה של צימרמן (צילום: ערן לם)

מעריצות כל אימא שיוצאת אחרי לידה (צילום: ערן לם)

מעריצות כל אימא שיוצאת אחרי לידה (צילום: ערן לם)

השאירו תגובה