בלה יודעת? היילי ביבר לובשת גופיה של מותג ישראלי

היילי ביבר והבסטי קנדל ג'נר חוגגות בפסטיבל קואצ'לה, כשהיילי בחרה ללבוש גופיית סבא קצרצרה בצבע אפור של המותג הישראלי-בינלאומי "אדיקטד" - ולא בפעם הראשונה. על החצאית הקודמת שלה מהמותג היא חורשת כבר תקופה

מאת  | ‏ 20 אפריל 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Edikted (@edikted)

פסטיבל קואצ׳לה הוא אולי פסטיבל מוזיקה, אבל מאז ומתמיד נדמה שהסיקור של ההופעות בו הופך למשני, מכיוון שהמיקום הקליפורני שלו מושך אליו בכל שנה כמויות אדירות של סלבס בלבוש פסטיבל מסקרן.

הבחירות האופנתיות בפסטיבל אמנם קצת חוזרות על עצמן – הרבה מגפיים, שמלות קרושה ומכנסונים – אבל כיף להסתכל עליהן בכל שנה מחדש.

אין מה לומר, היילי בשיא שלה (צילום:  edikted אינסטגרם)

אין מה לומר, היילי בשיא שלה (צילום: edikted אינסטגרם)

בין האורחות בפסטיבל השנה היה אפשר למצוא את היילי ביבר וקנדל ג׳נר, שבילו שם צמודות אחת לשנייה, כמובן. היילי לבשה טופ קטנטן של המותג הישראלי-בינלאומי אדיקטד, שהיא כבר לבשה חצאית מיני שחורה שלו בעבר. בנוסף לגופיה היא גם מכנסיים סרוגים של המותג הלונדוני לונה דל פינל, שהבגדים שלו מיוצרים בגואטמלה.

אי אפשר שלא לשים לב גם לקנדל, שמזכירה לנו שוב כמה היא בעד שחרור הפטמה עם גופייה עם הדפס של חזה חשוף שמהדהדת את חולצת השדיים המפורסמת של ויויאן ווסטווד משנות השבעים, שזכתה לאינספור גרסאות שונות מאז. עם אורחות לוהטות כל כך בקהל – איך אפשר להתרכז במה שקורה על הבמה?

גופיית סבא זה כל מה שנלבש בקיץ הזה (צילום:  edikted אינסטגרם)

גופיית סבא זה כל מה שנלבש בקיץ הזה (צילום: edikted אינסטגרם)

קנדל בפעם הקודמת שנתפסה עם החצאית של המותג הישראלי  (צילום:  edikted אינסטגרם)

קנדל בפעם הקודמת שנתפסה עם החצאית של המותג הישראלי (צילום: edikted אינסטגרם)

לבשה את החצאית הזו כמה פעמים  (צילום:  edikted אינסטגרם)

לבשה את החצאית הזו כמה פעמים (צילום: edikted אינסטגרם)

השאירו תגובה