זה השיא: ככה עוד לא ראינו את ריהאנה

רירי יצאה יחד עם בן הזוג אייסאפ רוקי לדייט בברבדוס, מקום הולדתה, כשהיא לובשת שמלה של פיטר דונדאס עם מחשוף שריכת הזיג זג. רוב הווריאצות של השמלה הזאת מגיעות עם מחשוף צד שמדגיש את הישבן, אבל ריהאנה ידעה לבחור בגזרה שחושפת בעיקר את הבטן, ויש לנו רק דבר אחד לומר על הבחירה הזאת - אנחנו מאוהבות

מאת  | ‏ 18 אפריל 2022

רירי, את משהו מיוחד (צילום: rihfashioncontent לאינסטגרם)

רירי, את משהו מיוחד (צילום: rihfashioncontent לאינסטגרם)

בחירות המלתחה ההריוניות של ריהאנה מעוררות הרבה מאוד אמוציות בקרב הציבור הרחב, וככל שהיא מקבלת יותר גינויים על כך שהיא בוחרת לחשוף את הגוף שלה, כך כל לוק ולוק שהיא יוצאת איתו לרחוב הוא בעל משמעות פוליטית, לא פחות.

ניכר שהעמדה של מערכת FF בנושא ברורה – אנחנו בעד חופש הבחירה והבעלות של כל אישה ואישה על הגוף שלה, בין אם היא רוצה להתכסות מכף רגל ועד ראש ובין אם היא רוצה לחגוג את הגוף שלה בלבוש חושפני, ואין שום סיבה להמשיך למשטר, להגביל ולבייש בפומבי נשים שמקצינות את המיניות שלהן, אפילו לא בזמן הריון.

ככה זה נראה מהצד (צילום: bajan.rih אינסטגרם)

ככה זה נראה מהצד (צילום: bajan.rih אינסטגרם)

עכשיו שזה ברור, אפשר להמשיך ולעוף על האופן שבו ריהאנה אומרת בבירור דרך הבגדים שלה – הגוף שלי עושה דבר מדהים ומטורף בימים אלה, ואני גאה בו.

אתמול, רירי יצאה לדייט עם אסאפ רוקי בברבדוס, מקום הולדתה, כשהיא לובשת שמלה של פיטר דונדאס עם מחשוף שריכת הזיג זג שהפך למזוהה מאוד עם המעצב וגם הניב אינספור חיקויים. רוב הווריאצות של השמלה הזאת מגיעות עם מחשוף צד שמדגיש את הישבן, אבל ריהאנה ידעה לבחור בגזרה שחושפת בעיקר את הבטן, ויש לנו רק דבר אחד לומר על הבחירה הזאת – אנחנו מאוהבות.

יש מצב שזה ההריון הכי פוטוגני שראינו (צילום: bajan.rih אינסטגרם)

יש מצב שזה ההריון הכי פוטוגני שראינו (צילום: bajan.rih אינסטגרם)

לא רואה בעיניים  (צילום: bajan.rih אינסטגרם)

לא רואה בעיניים (צילום: bajan.rih אינסטגרם)

 

השאירו תגובה