כאחת האדם: ככה עדיין לא ראינו את קים קרדשיאן

אחרי שנים של חליפות לטקס ומחוכים, אפשר להבין את התדהמה מהלוק הזה של הכוכבת. בדנים על דנים, לצד החבר פיט דיווידסון, היא נראית קלילה, קז'ואלית ושמחה מתמיד. בעינינו זה יותר יפה מכל שמלת ערב בומבסטית

מאת  | ‏ 13 אפריל 2022

ככל שאנחנו מתקרבות לשידור הבכורה של תכנית הריאליטי החדשה של הקרדשיאנס, כך קים נפתחת יותר ויותר בתקשורת וברשתות החברתיות לגבי הזוגיות שלה עם פיט דיווידסון. אפשר להסתכל על זה בצורה צינית בלבד, וברור שאחת הסיבות לכך היא קידום הסדרה החדשה, אבל ישנה גם סיבה פשוטה הרבה יותר – קים לא רצתה לקשקש יותר מדי על מערכת יחסים בתחילתה, ועכשיו שהשניים ביחד כבר מעל חצי שנה, הזוגיות במקום בטוח יותר.

ממה שקים חשפה עד כה בראיונות, נראה שפיט עדיין לא הצטלם לתוכנית, ובינתיים נאלץ להסתפק בתמונות פפראצי של השניים, שבהן קים נראית בעננים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @farandulanews

התמונות האחרונות שלהם ביחד, מחובקים ומחויכים, צולמו ביום שני השבוע כשיצאו מארוחת ערב עם ג'ף בזוס ובת הזוג שלו לורן סנצ'ז. קים לבשה מראה מונוכרומטי – סימן ההיכר שלה בחודשים האחרונים, אבל הפעם היה בו שינוי עיקרי – הוא לא צמוד.

בחולצת דנים נינוחה, ג'ינס בגזרה גבוהה ולא צמודה ומגפי ניאון של בלנסיאגה שרק מבצבצים, ניכר שלקים הרבה יותר נוח מהרגיל, והבחירה הזאת אולי גם משקפת את הסטטוס האישי והזוגי שלה בימים אלה. האם זה אומר שהיא נמצאת בתחילתו של שלב אופנתי חדש? לא בטוח, אבל השבועות הבאים יגלו לנו את התשובה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @nikkioh_presents

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by KimxPete (@kimxpete)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Some Like It Haute (@somelikeithaute__)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by RUBY STELLA JEWELRY (@rubystella)

השאירו תגובה