לא שגרתית: כל הפרטים על טבעת האירוסים המיוחדת של ג'יי לו

מדובר הרי באישה שהיא הכל חוץ מרגילה, ובן אפלק יודע את זה. טבעת האירוסים שאיתה הציע לה נישואים השבוע כוללת יהלום ירוק – ואת ההסבר לבחירה הלא שגרתית סיפקה הכוכבת לעוקבים שלה. יש גם דימיון לטבעת מסיבוב האירוסים הקודם של השניים ב-2002, אבל ההבדל במחיר עצום

מאת  | ‏ 10 אפריל 2022

ג'יי לו ובן אפלק אירוסים

הזוג הזה (צילום: Rich Fury/WireImage)

עבור מי מאיתנו שהיו בסביבה להנות מהסיבוב הראשון של "בניפר", הנושא של אירוסים בין ג'ניפר לופז לבן אפלק הוא עדיין רגיש. כמובן שאנחנו שמחות עבור הזוג המתקמבק, שנראה הרבה יותר יציב הפעם, אבל ביטול החתונה שלהם בסיבוב הקודם עדיין מעלה אצלנו סימפטומים קלים של חרדה.

נאחל להם מעומק הלב שהפעם הפפראצי לא יהרסו להם והם ימצאו אושר ומנוחה, אבל בינתיים בואו נדבר על טבעת האירוסים הלא שגרתית של בני הזוג.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by JLo (@jlo_ever)

בפעם הקודמת שאפלק ולופז התארסו, העולם כולו דיבר על טבעת האירוסים בעלת היהלום הוורוד, והפעם נבחר צבע אפילו פחות צפוי – ירוק. אבל יש לכך הסבר: "אני תמיד אומרת שירוק הוא צבע המזל שלי. אולי אתם זוכרים שמלה ירוקה מסוימת", כתבה לופז למעריצים שלה בניוזלטר עוד לפני שנודע על האירוסים, כשהיא מתכוונת כמובן לשמלה האייקונית שלה של ורסאצ'ה שהובילה ליצירת גוגל אימג'ס. "הבנתי שיש הרבה רגעים בחיים שדברים מדהימים קרו בהם בזמן שלבשתי ירוק".

בן ככל הנראה קרא בתשומת לב, וקנה לאהובתו טבעת עם יהלום ירוק – אבן נדירה שהמומחים מעריכים שעולה לפחות 5 מיליון דולר, וייתכן שאפילו מעל ל-10 מיליון דולר. היהלום הוורוד אותו קנה לה אי שם ב-2002 היה מוערך בשווי של 1.2 מיליון דולר, כך שנראה שככל שהאהבה גדלה – כך גם תקציב הטבעת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@luzjlover)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo.4.ever)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@gabijlover)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Infoline News (@infoline_news)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ottober Style (@ottober.style)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by celeb style fanpage (@thestylejuice)

השאירו תגובה

 

  • אז בשביל מה להתחתן?! ילדותיים, מגוחכים פתטיים והפרידה שוב בדרך.

    מאת: בני 50+ עם ילדים מנישואים קודמים. ילד משותף כבר לא יביאו |‏ 11 באפריל 2022 | 00:58
  • לא, אני בכלל לא מודעת לפפראצי…. פיכסה

    מאת: טבעת יפה |‏ 10 באפריל 2022 | 23:05
  • המומחים לא מבינים שום דבר, ועדיין לא מבין איך הם הגיעו לחמש מיליון דולר. זה אבן של אולי לקליינט פרטי 400 אלף לחמש מאות אלף דולר זה שילוב של צהוב וירוק מה שעושה את זה לא כל כך מבוקש, אם זה היה רק ירוק Fancy intense/vivid green אז המומחים צודקים אבל זה לא!

    מאת: יהלומן |‏ 10 באפריל 2022 | 20:47