למדה מג'וליה פוקס: אלה לי בג'ינס גזור ומשוגע

אחרי שג'וליה פוקס העלתה סרטון המסביר איך להפוך ג'ינס בגזרה גבוהה לסט של טופ קטן (מאוד קטן) עם ג'ינס נמוך-נמוך, הגיעה אלה לי שלנו והראתה שמדובר בטרנד אפשרי ואפילו די מרענן. קניה לא מאמין שזה קורה לו

מאת  | ‏ 7 אפריל 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by glglz גלגלצ (@glglz)

תאהבו אותה או תשנאו אותה, אין ספק שהרומן הקצרצר של ג׳וליה פוקס עם קניה ווסט גרם לעולם – ובעיקר לעולם האופנה – לשים לב אליה, ולא נראה שהיא הולכת לשום מקום, למרות שהשניים כבר לא ביחד.

פוקס אמנם מפורסמת ומוכרת כרגע מאי פעם, אבל היא לא צצה משום מקום – היא שחקנית ואמנית מוכרת בסצנה הניו יורקית כבר שנים, ועכשיו נראה שהחיבה שלה לאאוטפיטים בסגנון ״עשי זאת בעצמך״ מתחילים להכתיב טרנד.

אלה לי בדנים און דנים מהשידור החי בגלגלצ (צילום: אינסטגרם Ellalee Lahav)

אלה לי בדנים און דנים מהשידור החי בגלגלצ (צילום: אינסטגרם Ellalee Lahav)

רק לא מזמן היא העלתה טוטוריאל על איך להפוך ג׳ינס בגזרה גבוהה לסט של טופ קטנטן וחצוף עם ג׳ינס בסגנון מריה קארי מתחילת שנות האלפיים, והנה כבר יש לנו סלב מקומית שמאמצת את הרעיון – אלה לי.

אלה לי הגיעה להתארח באולפן גלגלצ יחד עם אביב גפן לדואט משותף, והגיעה לשם בלוק דומה מאוד לזה של ג׳וליה, אבל לטעמנו מעט יותר משודרג וקולי, בסטיילינג של איתי בצלאלי. לצד הג׳ינס הנמוך והחלק העליון הגזור שלו שהפך לטופ, היא נעלה מגפי דנים וזרקה על עצמה בנונשלנטיות שמוטת כתף ג׳קט ג׳ינס.

הנציגה שלנו לטרנד המרענן הזה  (צילום: אינסטגרם Ellalee Lahav)

הנציגה שלנו לטרנד המרענן הזה (צילום: אינסטגרם Ellalee Lahav)

אהבנו מאוד גם את הטאץ׳ של השרשרת שהושחלה בלולאת החגורה של הטופ, ובגדול – הגרסה של אלה לי שיכנעה אותנו הרבה יותר מזאת של ג׳וליה פוקס שמדובר בטרנד די מרענן.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@juliafox)

אין מה לומר, היא מחזיקה את האווטפיט (צילום: אינסטגרם Ellalee Lahav)

אין מה לומר, היא מחזיקה את האאוטפיט (צילום: אינסטגרם Ellalee Lahav)

השאירו תגובה