קנדל ג'נר מאיימת: "אני אחסום תגובות על הבהונות שלי"

בשמלת מקסי שמדגישה גזרה מושלמת, בחרה קנדל ג'נר להעלות תמונה בה היא נועלת כפכפי אצבע עם פלטפורמה. קנדל ביקשה מראש מכל המגיבים שלא לכתוב כלום על האצבעות שלה ואף איימה לחסום את השובבים. מי שממש לא צייתו לבקשתה היו כמובן קיילי וקלואי - שלא רק הגיבו, אלא גם השאירו אימוג'י כפות רגליים

מאת  | ‏ 3 אפריל 2022

קנדל ג'נר. מודעת לעניין האצבעות (צילום: kendalljenner אינסטגרם)

קנדל ג'נר. מודעת לעניין האצבעות (צילום: kendalljenner אינסטגרם)

אידיאל היופי הנשי אמנם מאותגר מכל כיוון אפשרי בשנים האחרונות, אבל למרבה הצער עוד יקח המון זמן עד שהאנושות תלמד להשתחרר ממנו. בינתיים, הוא משפיע גם על הנשים היפות בעולם, כשלכל אחת מהן יש חוסר ביטחון כלשהו, לרוב בחסות הערות מהציבור.

 כך גם במקרה של קנדל ג׳נר. קשה מאוד למצוא פגמים פיזיים אצל הסופרמודל, אבל היא כידוע סובלת מאקנה וקיבלה לא פעם הערות מרושעות על מצב העור שלה, והעוקבים גם אוהבים לעשות צחוק מאצבעות כפות הרגליים הארוכות שלה.

זו לא הפעם הראשונה שיש התייחסות לאצבעות שלה ברגליים  (צילום: kendalljenner אינסטגרם)

זו לא הפעם הראשונה שיש התייחסות לאצבעות שלה ברגליים (צילום: kendalljenner אינסטגרם)

 אבל קנדל, כמו השאר המשפחה הנהדרת שלה, יודעת לזרום גם עם בדיחות על חשבונה. לכן, כשהיא העלתה סט תמונות חדש שבו היא נועלת כפכפי אצבע, היא הזהירה מראש: ״אני אחסום תגובות על הבהונות שלי״.

 בתמונות, קנדל לובשת שמלת מקסי עם כתמי צבע מקולקציית המסלול של Loewe, שנצמדת לגופה ומדגישה את הגזרה המושלמת שלו, יחד עם כפכפי אצבע עם פלטפורמה ותיק קטן.

שמלה שקשה להתעלם ממנה  (צילום: kendalljenner אינסטגרם)

שמלה שקשה להתעלם ממנה (צילום: kendalljenner אינסטגרם)

 מי שממש לא צייתו לבקשתה שלא להגיב על כפות הרגליים הן דווקא האחיות האוהבות קיילי וקלואי, שכתבו לה שהן אוהבת את הרגליים הגדולות שלה, וקיילי אפילו הוסיפה אימוג׳י כפות רגליים. תמיד אפשר לסמוך על אחיות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kendall (@kendalljenner)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kendall (@kendalljenner)

השאירו תגובה

 

  • לא הבנתי על מה אתם מצביעים בעיה יש לה כפות רגליים מאוד יפות איפה הבעיה יש אנשים שסובלים מבעיות יותר חמורות

    מאת: גבי |‏ 3 באפריל 2022 | 14:48