מלי לוי התלבשה לחינה, אבל נראתה כמו כלה מושלמת בעצמה

הדוגמנית והשחקנית הישראלית תמיד נראית מדהים, אבל מהתיעוד האחרון שהעלתה לפיד התעלפנו לגמרי – חליפת תחרה לבנה של חזן צוקרמן הכוללת קרופ-טופ וחצאית, ויכולה בכיף להתאים כמראה שני לכלה. איזה כיף שהיא מצליחה להתעלות על עצמה בכל פעם מחדש

מאת  | ‏ 3 אפריל 2022

מלי לוי לבושה כמו כלה

משגעת (צילום: אינסטגרם, tali_moas_makeup)

רוב הזמן אנחנו מסקרות את מה שלובשות הסלבס דרך מסך המחשב, אבל כשמזדמן לנו להגיע להשקות ולפגוש אותן בתלת ממד, יש כמה מפורסמות מקומיות שאנחנו תמיד מקוות שיהיו בסביבה. רשימת הסלבס הנחמדות ביותר בישראל כוללת בין השאר את אניה בוקשטיין, ירדן הראל ושביט ויזל, וגם את הנושא של הכתבה הזאת ממש – מלי לוי. וכן, ברור שיש עוד המון.

חוץ מיופי פנימי וחיצוני, שתמיד היו שם, אנחנו גם ממש מבסוטות מהאופן בו מלי התבגרה כדוגמנית. היא איכשהו רק הופכת יפה יותר עם השנים, והבגרות עושה לה רק טוב מול המצלמה, כשההוכחה הטובה ביותר לכך היא הקמפיין לפקטורי 54 שבו כיכבה לאחרונה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Mali levi (@malilevi)

הפעם נעצרנו בפיד על מלי בגלל מראה שלבשה בדרך לחינה, אבל בכלל נראתה כאילו היא זאת שמוכנה להיות במעמד הכלה. עם איפור של טלי מואס ועיצוב שיער של אור אוחנה, מלי לבשה חליפה של חזן צוקרמן שמורכבת מחולצת קרופ וחצאית. לדגם קוראים חליפת פרלה, והוא עשוי תחרה עם עבודת יד עדינה של חריזה.

כדי לא להיות קלישאתית ולתת למראה הזה טוויסט לא צפוי, מלי בחרה במגפיים שחורים עד הירך, שרק הציצו בתמונות. ועכשיו שסיימנו להתעלף על הלוק, אפשר בבקשה הסבר למה יש לך סל כדורסל באמצע הסלון?

מלי לוי לבושה כמו כלה

לוק של חזן צוקרמן (צילום: אינסטגרם, malilevy)


השאירו תגובה