קים, באמת שילמת על הכפכפים האלה 1,500 שקלים?!

נדיר לראות אותה בנעליים שלא מגיעות מהמותג של האקס, אבל השבוע קים נצפתה בכפכפים של בית האופנה הנחשק בלנסיאגה. למרות תג המחיר המופרך, הם דווקא נראים כמו כאלה שמקבלים בחינם במכון המניקור-פדיקור השכונתי. אז למה יש לנו הרגשה שבקרוב כל העולם ינעל גרסאות שלהם?

מאת  | ‏ 29 מרץ 2022

קים קרדשיאן נעליים

בימים מושקעים יותר (צילום: Dimitrios Kambouris/WireImage)

גם לאחר הפרידה מקניה ווסט, קים קרדשיאן המשיכה להיראות בכל מקום כשהיא נועלת כפכפים מבית המותג שלו – Yeezy. אפשר להסתכל על הבחירה הזאת בכמה דרכים, ציניות יותר ופחות. סיבה אפשרית אחת היא שלמרות הפרידה, עדיין מדובר באבי ילדיה, וקים כבר אמרה לא פעם בראיונות שחשוב לה להמשיך ולפרגן לו כשהיא יכולה. סיבה שנייה, צינית אבל גם ריאליסטית, היא שלקים יש מניות במותג של קניה, אותן הוא העניק לה בעצמו באחד מימי ההולדת שלה, מה שאומר שכשהיא מקדמת את המוצרים שלו – גם היא מרוויחה מזה.

אבל למשחק הכדורגל של בנם סיינט השבוע, קים הגיעה בכפכפים אחרים. יכול להיות שזה בגלל שההשתלחות של קניה בה ובמשפחתה באינסטגרם לא החליקה לה טוב בגרון, או שסתם התחשק לה לגוון.

היא בחרה, לא במפתיע, בכפכפים של המותג שהיא המוזה הרשמית שלו כרגע – בלנסיאגה. במהלך החודשים האחרונים היה קשה לתפוס את קים לובשת משהו מלבד בלנסיאגה, אבל הפעם במקום מגפיים גבוהים שמשתלבים במראה מונוכרומטי, היא בחרה בכפכפים שברשת כבר מכתירים בתור הגרסה היוקרתית לכפכפים החד פעמיים של מכוני המניקור-פדיקור.

הכפכפים של בלנסיאגה, שאכן דומים מאוד בעיצוב שלהם לכפכפי פדיקור (אבל במראה משודרג, בואו נודה בזה), עולים 1,500 שקלים – סכום גבוה לכפכפי פלסטיק אבל לגמרי זניח עבור קים, שגם ככה בוודאי קיבלה אותם בחינם. זה אמנם נראה כמו עיצוב משונה, אבל אל תשכחו – כמעט כל מה שקים לובשת מתחיל כהזיה והופך לטרנד עולמי.

הכפכפים של קים קרדשיאן

הכפכפים של בלנסיאגה. כמו במכון המני-פדי השכונתי (צילום: FWRD)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hayatdenhaq (@hayatdenhaq_)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kar_Jenner_4life (@kar_jenner_4life)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by HYCONIQ (@hyconiq)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@cutekidsgotswag)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by John Vee (@imjohnvee)

השאירו תגובה