סופי טרנר חושפת בטן הריונית בלוק מתוק במיוחד

בסיבוב ההריוני הקודם שלה עוד היינו בשיא המגפה כך שזכינו לראות אותה בעיקר בחליפות טרנינג, אבל הפעם סופי טרנר מפצה. בתמונות חדשות היא מציגה מראה על-זמני וטרנדי בו זמנית, בזכות פריטי מפתח קלאסיים עם טוויסטים עדכניים שאפשר לאמץ גם בלי הבאמפ

מאת  | ‏ 28 מרץ 2022

סופי טרנר וג'ו ג'ונאס

הזוג הזה (צילום: Splash news)

לסלבס הריוניות קשה להתבלט כרגע, מסיבה אחת פשוטה – ריהאנה בהריון. השילוב בין הזוגיות המתוקה שלה עם אסאפ רוקי למלתחת ההריון המסעירה מרתקת את העולם כולו, כך שקל לפספס את כל השאר, למרות שהן הורסות לא פחות (היי שיי מיטשל, אנחנו מסתכלות עליך).

אחת מהן היא סופי טרנר האהובה, שבסיבוב ההריוני הקודם שלה עוד היינו בשיאה של מגפת הקורונה, ולכן זכינו לראות אותה בעיקר במדי התקופה. אתם יודעים, טרנינג.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

בתמונות חדשות היא לובשת מראה שהוא על זמני וטרנדי בו זמנית. ג'ינס וחולצה לבנה הוא קומבו שתמיד עובד, אבל אלה הפרטים הקטנים שהופכים אותו לאקטואלי, ובעיקר החולצה המכופתרת הלבנה שגזורה לאורך קרופ באווירת מיו מיו.

יחד איתה, סופי לובשת ג'ינס רחב וכיפי בגוון מוצלח ועם קרעים בברכיים ומקנחת עם סניקרס צבעוניות. התוצאה היא לוק מתוק מאוד – בהריון או לא.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by sophietfan (@sophietfan.belfast)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by WHOOPSEE (@whoopsee.it)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Khrome (@khrome.zanotti)

השאירו תגובה

 

  • גברת יקרה, אסור לחשוף את עולמו הפנימי של העובר זאת מעין הרע. אין טעם לחשוף בטן הריונית זה לא הפטנט הרשום שלך,, כל אישה שזכתה להרות מכירה את התופעה

    מאת: Ruth |‏ 29 במרץ 2022 | 12:11