מי אמר שג'ינס זה משעמם? קלואי קרדשיאן מוכיחה אחרת

היא הגיעה להשקת שיתוף הפעולה של המותג שלה, גוד אמריקן, ואתר האופנה הפופולרי Revolve בשמלת דנים רותחת, ז'קט תואם ומשקפי שמש עם עדשות ענקיות. נכון, זה קצת מזכיר את הסטייל של אחותה קים, אבל אם כל העולם כבר מעתיק ממנה – כנראה גם לקלואי מותר

מאת  | ‏ 24 מרץ 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

זה מטוס? זה ציפור? לא – זאת קלואי קרדשיאן, באה להציל את נשות העולם מג'ינסים שלא נסגרים עליהן!

למרות המהפך הפיזי המרשים שלה, קלואי ממשיכה לדבוק במטרה שהציבה לעצמה עם המותג גוד אמריקן – לעצב ג'ינסים ושלל בגדי בייסיק נוספים לנשים בכל המידות, ונכון להיום קשה למצוא עוד מותג שמציע מגוון רחב כל כך של גזרות דנים למידות גדולות.

אתמול קלואי הגיעה לחגוג את שיתוף הפעולה של גוד אמריקן עם אתר האופנה Revolve, במסיבה שאחד מנותני החסות שלה הוא מותג הטקילה של אחותה קנדל ג'נר – כי הכל נשאר במשפחה, ובעיקר הכסף.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kimmy updates and more (@kkwwrld)

למרות שבגוד אמריקן כבר אפשר למצוא בגדי ספורט ופנאי, בגדי ים ואפילו נעליים, קלואי החליטה לעשות כבוד למוצר הדגל של המותג, הג'ינסים, במראה דאבל דנים שגרם לה להיראות כמו גיבורת על – שמלת מיני מדנים עם מחשוף נדיב, מעיל דנים תואם ארוך ומרשים ואקססוריז שחורים – סנדלי עקב, תיק קלאץ', משקפי שמש ענקיים וכפפות שחורות.

לא נכחיש שהמונוכרום, יחד עם עדשות הענק והכפפות, לגמרי הזכירו לנו את הסטייל של אחותה קים בתקופה האחרונה. אבל היי, אם העולם כולו מעתיק את הסטייל של קים, גם לבנות המשפחה מותר.

קלואי קרדשיאן בשמלת מיני

קלואי וחברות (צילום: אינסטגרם, evelynlozada)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Evelyn Lozada (@evelynlozada)

השאירו תגובה