ביקיני וטייץ: כמובן שזה מה שקים לבשה לאירוע שלה

אחרי שהשיקה את קולקציית בגדי הים החדשה שלה, הקרדשיאן הרימה אירוע כדי לחגוג את חנות הפופ-אפ הפיזית שלו במיאמי. האאוטפיט שבחרה למעמד היה עשוי להפתיע אם לא היה מדובר בה: חזייה ומכנסיים סופר-צמודים בצבע כסוף, מלווים במשקפי שמש עתידניים בלילה. ובכל זאת - מישהי אחרת הצליחה לגנוב לה את ההצגה

מאת  | ‏ 20 מרץ 2022

קים קרדשיאן בביקיני

כוכבת מכוכב אחר (צילום: J. Lee/Getty Images for ABA)

אחרי שמותג בגדי הים של קיילי ג'נר, קיילי סווים, ספג ביקורות די איומות מהלקוחות והפך ברגע למותג הקרדשיאני הכי מושמץ (ואולי אפילו היחיד שמושמץ), נראה שקים הצילה את כבוד המשפחה עם קולקציית בגדי הים והחוף החדשה של סקימס, שכבר כובשת את הרשת.

במקביל להשקת הקולקציה החדשה והעשירה בדגמים, סקימס גם פתחו חנות פופ אפ במיאמי. קים הגיעה להשיק ולחגוג אותה, ולקחה איתה את אחותה קלואי – שגם היא מוכרת בגדי ים דרך המותג שלה גוד אמריקן. אין כמו אחיות שיודעות גם להתחרות וגם לפרגן.

קים קרדשיאן בביקיני

הצילה את המצב (צילום: J. Lee/Getty Images for ABA)

לאירוע קים לבשה טופ ביקיני קטנטן וכסוף עם טייץ תואם, ולמרות שבהחלט נראה כאילו הפריטים האלה שייכים לסקימס, לא הצלחנו למצוא אותם באתר. בקולקציית בגדי הים החדשה הצבע הכסוף לא קיים, ובעוד הבד נראה כמו קולקציית הדמוי עור של סקימס, הגזרות האלה לא קיימות בה. ניכר שהשקענו בתחקיר, נכון? מכיוון שקים כבר לבשה טופ ביקיני דומה מאוד, רק בצבע שחור, התיאוריה שלנו הייתה שמדובר בקולקציית בגדי הים הבאה של סקימס – אבל אז התברר שמדובר בסט של המותג Vex Clothing המתמחה בבגדי לטקס, אותו קים כבר סימנה כפייבוריט עם השמלה השחורה שלבשה לראיון אצל אלן.

ואם כבר מדברים על מתחרות שהגיעו לפרגן, שמחנו לראות את הסופרמודל קנדיס סוונפול באירוע – גם היא בעלת מותג בגדי ים מצליח משל עצמה – Tropic of C. האירוע אולי היה כולו של קים, אבל מבחינה אופנתית קנדיס יצאה המנצחת, עם שמלת רשת כסופה וסקסית, שיער רטוב, תיק סאטן ירוק ומושלם ומדבקות הפטמה הכי אפקטיביות שראינו, שיצרו אשליה אופטית מבלבלת במיוחד.

קנדיס סוונפול בשמלה שקופה

מדבקות פטמה יעילות (צילום: J. Lee/Getty Images for ABA)

קים קרדשיאן בביקיני

גם קלואי הגיעה (צילום: J. Lee/Getty Images for ABA)

קים קרדשיאן בביקיני

נאום בחזייה (צילום: J. Lee/Getty Images for ABA)

קים קרדשיאן בביקיני

עוד עוד חברות פוטוגניות (צילום: J. Lee/Getty Images for ABA)

קים קרדשיאן בביקיני

לא מוותרת על המשקפיים (צילום: J. Lee/Getty Images for ABA)

קים קרדשיאן בביקיני

הנוחות לא בראש מעייניה (צילום: J. Lee/Getty Images for ABA)

השאירו תגובה