היא חזרה ובכחול: מייגן מרקל בסנדלי עקב של סינדרלה

חודשים ארוכים חיכינו לראות את הנסיך הארי ומייגן מרקל ועכשיו זה קרה. השניים הגיעו לטקס בו קיבלו את הפרס לקידום מעמד האפרו אמריקאים. מייגן בחרה בשמלת מקסי א-סימטרית כחולה, סנדלי עקב שהזכירו נסיכה אחרת ותכשיטים מארונה האישי של הנסיכה דיאנה. באמת שהתגעגענו

מאת  | ‏ 27 פברואר 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Aslı Watson (@call_me_mumsy)

אחרי כמה חודשים בהם לא ראינו את מייגן והארי בפומבי, השניים לבשו אתמול את מיטב בגדי הערב שלהם לכבוד אירוע חשוב במיוחד – קבלת פרס מטעם NAACP – האיגוד האמריקאי הלאומי לקידום אפרו-אמריקאיים.

מייגן והארי הצטרפו לרשימה נאה של זוכי עבר בפרס הנשיא במסגרת הטקס השנתי של הארגון, שכוללת את מוחמד עלי, קונדוליסה רייס, קולין פאוול ואפילו ריהאנה. הם זכו בפרס בעקבות עבודתם במסגרת קרן ארצ׳וול שהקימו ב-2020, שהתמקדה מאז בתרומה קהילתית סביב מגפת הקורונה, תנועת ״בלאק לייבס מאטר״ וקידום צדק חברתי ושוויון גזעי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by princessmeghanfan (@princessmeghanfan)

על הבמה, השניים הזכירו את ג׳ורג׳ פלויד, את המצב באוקראינה והארי אף הודה לקהילה השחורה האמריקאית שקיבלה אותו בזרועות פתוחות. הוא אמר שלמרות שהוא ומייגן הגיעו מרקעים שונים, הוא מרגיש ש״יש סיבה שהחיים שלהם נפגשו״ ושהמשותף הוא תחושת ״אחריות להילחם באי-צדק ואמונה שהאנשים שנמצאים לרוב בשוליים הם אלה שהכי חשוב להקשיב להם.

בהתאם למעמד, הבחירות האופנתיות של בני הזוג הגיעו ממעצבים שחורים. מייגן בחרה בשמלה א-סימטרית קלילה ונשפכת בשני גווני כחול של המעצב הרותח כריסטופר ג׳ון רוג׳רס, והוסיפה סנדלי עקב נוצצים של אקווזרה, עגילי זהב משגעים, צמיד אהבה קלאסי של קרטייה וצמיד נוסף עם אבנים כחולות תואמות לשמלה, מהאוסף של הנסיכה דיאנה. הארי לבש טוקסידו של המעצב הבריטי יליד לונדון אוזוולד בואטנג, בן להורים מהגרים מגאנה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by(@jeahscloset)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Meghan's Fashion (@meghansfashion)

השאירו תגובה