עשתה זאת שוב: קייט לובשת בלייזר מעולה מזארה

לצד כל הביקורת הגדולה על כמות הבגדים המשוגעת של נשות הארמון, קייט מילדטון מצאה דרך להתמודד והיא פשוט מקפידה למחזר לוקים כמה שיותר, בין אם מדובר בקוטור או בבלייזרים מזארה. קייט בחרה ללבוש את הבלייזר האדום שכבר לבשה בעבר והוא לגמרי עושה את העבודה ומחמיא לה. על הדרך משמר אותה גם כנסיכת העם

מאת  | ‏ 23 פברואר 2022

קייט בביקור בדנמרק. איזה סטייל (צילום:  Samir Hussein לגטי אימג'ס)

קייט בביקור בדנמרק. איזה סטייל (צילום: Samir Hussein לגטי אימג'ס)

קייט מידלטון, כידוע לכולנו, יכולה להרשות לעצמה ללבוש מותגי על יוקרתיים מדי יום – לפחות כלכלית. אבל לתבל את המלתחה שלה בפריטים מרשתות אופנה מהירה משתלם עבורה – ולא רק כלכלית. הבחירה בפריטים נגישים לכולם שומרת על התדמית שלה, ושל בית המלוכה הבריטי כולו, כמשפחה שלא מורמת מעם.

 אם נזרוק לתוך מכלול השיקולים האלה את העובדה שוויליאם וקייט מקדמים בשנים האחרונות את נושא הקיימות ואיכות הסביבה, העניין כבר מסתבך. רשתות אופנה מהירה הן אמנם נגישות ומשדרות שקייט היא אחת משלנו, אבל הן גם גורם זיהום סביבתי משמעותי.

לוק פשוט מצוין (צילום:  Samir Hussein לגטי אימג'ס)

לוק פשוט מצוין (צילום: Samir Hussein לגטי אימג'ס)

 אבל קייט מצאה דרך להתמודד עם כל הביקורות האפשריות האלה, והיא פשוט מקפידה למחזר לוקים כמה שיותר, בין אם מדובר בשמלות קוטור או בבלייזרים מזארה.

 את בלייזר הבוקלה האדום והמחמיא היא לבשה כבר ביוני האחרון, כשהגיעה לעודד את קבוצת הכדורגל האנגלית במשחק מול גרמניה, והפעם היא לבשה אותו לביקור בדנמרק. הדוכסית הגיעה לאוניברסיטת קופנהגן לביקור בפרויקט שמתמקד בבריאות נפשית של תינוקות, כך שהיא לקחה את האאוטפיט המחויט שלה והחליקה איתו בתוך מגלשה. היא יודעת מה הצלמים אוהבים.

נערה עם עגיל הפנינה (צילום: Karwai Tang לגטי אימג'ס)

נערה עם עגיל הפנינה (צילום: Karwai Tang לגטי אימג'ס)

יחד עם הבלייזר היא לבשה מכנסיים שחורים מחויטים ונעלה נעלי עקב שחורות, ומתחת לבלייזר הציצה במינון מדויק חולצה לבנה עם כיווצים בצווארון, שביניהם הציצה שרשרת פנינה תואמת לעגילים שענדה.

באווירת הביטלס (צילום: Karwai Tang לגטי אימג'ס)

באווירת הביטלס (צילום: Karwai Tang לגטי אימג'ס)

אין מה לומר, הבלייזר מאד מוצלח  (צילום: Karwai Tang לגטי אימג'ס)

אין מה לומר, הבלייזר מאד מוצלח (צילום: Karwai Tang לגטי אימג'ס)

לוק נח ואלגנטי (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

לוק נח ואלגנטי (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

עם האקססורי המושלם: חיוך  (צילום:  Samir Hussein לגטי אימג'ס)

עם האקססורי המושלם: חיוך (צילום: Samir Hussein לגטי אימג'ס)

השאירו תגובה