אין צורך לחפש: גילינו איפה נמצאות התחפושות הכי שוות לפורים

זה החג הכי כיפי בשנה, אבל החוכמה האמיתית היא ללכת עם הדמיון עד הסוף בלי לוותר על הסטייל. ב-twentyfourseven השיקו קולקציית תחפושות שעושה בדיוק את זה – עם מגוון אופציות טרנדיות שישתלבו במלתחה וישרתו אותנו גם בשאר ימות השנה

מאת  | ‏ 21 פברואר 2022

תחפושות אופנתיות לפורים

אפשר להשתמש בלי קשר לחג (צילום: יח"צ)

אחרי שנתיים בהן לא ממש הצלחנו לחגוג את פורים כמו שצריך, ב-2022 אנחנו עומדים לפצות ובגדול. החג הכי כיפי בלוח העברי הוא הרגע של הפאשניסטות לזרוח וללכת עם הדמיון עד הסוף – וזה בדיוק מה שאנחנו מתכננות לעשות.

זה לא אומר לרגע שאנחנו מתכוונות לוותר על הסטייל. החוכמה האמיתית היא להרכיב תחפושת שמשלבת פאן, מידה נכונה של אקסטרים ופריטים אופנתיים שעם השילובים הנכונים יוכלו להמשיך לשרת אותנו גם בשאר ימות השנה.

תחפושות לפורים

פאן (צילום: יח"צ)

למרבה המזל לא צריך להתאמץ ולשבור את הראש יותר מדי – כי ב-twentyfourseven יצרו קולקציה מיוחדת לפורים שעושה בדיוק את זה. התחפושות בקולקציה מגיעות כסט מושלם, מיקס של בגדים ואביזרים יפים ושימושיים שיכולים להיטמע לאחר מכן במלתחה, בטווח מחירים שפוי של 24-229 שקלים.

אפשר למצוא בה תחפושות קלאסיות כמו מלאך (ג'ינס סטרייט וטופ מעטפת לצד כנפיים ושרביט), ליצנית בשחור-לבן (מכנסיים דמויי עור וסטרפלס עם צווארון דרמטי נפרד) ומכשפה (שמלת קטיפה אלגנטית, כפפות וכובע מחודד), וגם כאלה טרנדיות כמו נערת שנות השישים (שמלת מיני הורסת עם משקפיים חתוליים ומטפחת) והיפית (שמלה פרחונית שנשמח לאמץ לארון בלי שום קשר לחג ומשקפיים עגולים).

תחפושות אופנתיות לפורים

יש תחפושות זוגיות (צילום: טל קרת)

בקטגוריית התחפושות הזוגיות תמצאו אפשרויות כמו זוג בליינים משנות העשרים או קאובוי וקאוגירל בשילוב פרינטים של פרה ופייזלי, וכמובן שאפשר ללכת לכיוון של גירל-פאוור ולהתחפש עם חברה או בקבוצה.

אם בכל זאת תעדיפו ללכת על מינימליזם, ניתן לרכוש גם אקססוריז בנפרד – כובע בוקרים, מדבקות אבנים נוצצות לפנים, אוזניים של שדונית או קשת של במבי שיעשו את העבודה.

ניתן להשיג בחנויות נבחרות של הרשת ובאתר

תחפושות אופנתיות לפורים

גירל פאוור (צילום: טל קרת)

תחפושות אופנתיות לפורים

טניסאית עם סטייל (צילום: הילה אופמן)

תחפושות אופנתיות לפורים

מדבקות קריסטלים לפנים ואוזניים של שדונית (צילום: טל קרת)

תחפושות אופנתיות לפורים

בא לנו הכל (צילום: טל קרת)

תחפושות אופנתיות לפורים

התחפושות הכי יפות (צילום: טל קרת)

תחפושות אופנתיות לפורים

לפצות על השנתיים האחרונות (צילום: טל קרת)

תחפושות אופנתיות לפורים

טווח מחירים נוח למדי (צילום: טל קרת)

תחפושות אופנתיות לפורים

זה הזמן להחליט ולהזמין (צילום: טל קרת)

השאירו תגובה