בשיא שלה: קורל סימנוביץ' לובשת את המדים של בנות ישראל

כיום אפשר להתלבש מהמם גם עם טרנינג או טייץ, ותודה למגפת הקורונה על הדבר היחיד החיובי שהיא הביאה איתה - ללמד אותנו איך ללבוש בגדי בית בחוץ. קורל סימנוביץ, רגע אחרי לידה, נתפסה בלוק ספורטיבי במיוחד עם טייץ וטופ תואם שהפכו למדים הבלתי רשמיים של כל כך הרבה נשים

מאת  | ‏ 7 פברואר 2022

עם כל הכבוד לאופנה, ישנן תקופות בחיי אישה שהיא חייבת לשים את הנוחות מעל הכל, ואם תשאלו אותנו, אין סיבה טובה יותר מלידה. כמובן שלכל אישה יש את הזכות לצאת מחדר היולדות בסקיני ג׳ינס, אבל מבחינתנו – גם ללבוש רק מכנסי טרנינג בשנה-שנתיים שאחרי הלידה זה לחלוטין לגיטימי. הבאת ילד לעולם? יש לך פטור מכפתורים.

אבל כיום, כידוע, אפשר להתלבש מהמם גם עם טרנינג או טייץ, ותודה למגפת הקורונה על הדבר היחיד החיובי שהיא הביאה איתה – ללמד אותנו איך ללבוש בגדי בית בחוץ.

לא בטוח שהיא בדרך לפילאטיס, אולי סתם לסיבוב קפה (צילום: אינסטגרם Coral Simanovich Roberto)

לא בטוח שהיא בדרך לפילאטיס, אולי סתם לסיבוב קפה (צילום: אינסטגרם Coral Simanovich Roberto)

מי שבדיוק חוקרת את הקו הזה שמפריד בין אופנה לנוחות היא קורל סימנוביץ׳, אישה שיודעת להתלבש, אבל גם מקבלת את הפטור הזה שציינו מוקדם יותר, מכיוון שהיא ילדה לאחרונה. והפוסטים האחרונים שקורל העלתה באינסטגרם משקפים בדיוק את המצב הזה – היא עדיין מתלבשת מהמם, אבל נוטה לבחור במכנסי סריג, טייצים ומעילים מפנקים.

קורל בחרה בטופ וטייץ בגוון ירוק משגע של אלו יוגה, מותג בגדי הספורט האהוב על בנות ישראל עד כדי כך שהן לובשות אותו גם בימים שהן לא עושות ספורט. מעל הטופ בחרה בפאפר של פראדה. במקרה שלה לא מדובר בגרסה הכחולה הוויראלית בטירוף, אלא במעיל פאפר מסריג לבן של המותג, שהיא לובשת ללא הרלא ברור אם קורל באמת בדרך לאימון, אבל עם הסט של אלו יוגה, המעיל של פראדה וסניקרס של ניו באלאנס, היא מוכנה לכל מצב.

השאירו תגובה