אובייסלי: הרשת חמה על בגד הים ההוא מאופוריה

זה פריים שכנראה לעולם לא ייצא לנו מהראש: קאסי השיכורה והמאוהבת, בגילומה המטריף של סידני סוויני, יורדת במדרגות אחרי שהחליפה בספונטניות לבגד ים ורוד ולוהט. אז ברור שרשימת ההמתנה לרכישתו רק הולכת ותופחת, ולמי אכפת שמה שהיא עושה בו זה בעיקר לבכות ולהקיא

מאת  | ‏ 2 פברואר 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Us Weekly (@usweekly)

עם חזרתה של "אופוריה" למסך הטלוויזיה שלנו, חזרה גם האובססיה למראות האופנה והאיפור של הדמויות הראשיות. בתיכון של "אופוריה" כולן מתלבשות כאילו הן יוצאות למסיבה, מה שהוליד טרנד טיקטוק במסגרתו אפילו מייגן פוקס דמיינה השבוע איך היא הייתה מתלבשת אם היא הייתה המורה של מאדי וקאסי.

אבל הבגדים ב"אופוריה" גם מספרים סיפור, ואם בעונה הקודמת למדנו להבין את הערך הרגשי של סווטשירט הקפוצ׳ון האדום של רו, העונה הזאת שייכת כולה לקאסי, שבחירות המלתחה שלה מונעות על ידי דבר אחד בלבד – הרצון למשוך את תשומת לבו של נייט ג׳ייקובס.

בפרק האחרון סידני סוויני שוב נתנה תצוגת משחק מרהיבה ומצחיקה, כשבין השאר היא מקיאה על שאר הבנות בג׳קוזי בעודה לובשת בגד ים ורוד לוהט במיוחד, שנועד גם הוא בשביל נייט. למרות שמדובר בסצנה בה קאסי שיכורה מאוד, מקיאה ובוכה בהיסטריה, זה כנראה לא הפריע לצופות להתלהב מבגד הים שלה – דגם ג׳מה של פרנקי ביקיני שמחירו 569 ש״ח, ורשימת ההמתנה אליו תפחה בכמה מאות ביממה לאחר שידור הפרק.

בגד הים הזה, אגב, בכלל לא היה אמור להופיע על המסך. בערוץ היוטיוב הרשמי של הסדרה מספרת מעצבת התלבושות שהיא תמיד מביאה כמה אופציות נוספות לסט כדי לשלוף במקרה הצורך, ובגד הים הזה היה רק גיבוי למה שנבחר במקור, והוחלף ברגע האחרון. סוויני מסבירה שם שהרעיון היה להלביש את קאסי בבגד ים שהכי קרוב לסטייל של מאדי, כחלק מהניסיון שלה להתחרות עם הבסטי על לבו של נייט. ואנחנו אומרות – אם אפילו בגד הים שלך מוצלח יותר מהבחור שאת מנסה לזכות בחיבתו, זה כנראה הזמן לזרוק אותו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ailee /あいり (@ailee.knauff)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by trendy aesthetic (@glowinputa)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ԺҼՏ (@filmsbydessy)

השאירו תגובה