קייט מידלטון נראית מדהים בשמלה מנומרת ומגפי עקב מעלפים

הימים הקרים מספקים לנו אתגר לא פשוט בכל הנוגע לסטייל, אבל הדוכסית פיצחה את הנוסחה: שמלה ארוכה עם חגורה שמדגישה את קו המותן, מגפיים גבוהים ועגילי ג'יפסי שמבצבצים מבעד לשיער. השראה לכולנו

מאת  | ‏ 26 ינואר 2022

חכו שתראו את המגפיים (צילום: Alastair Grant - WPA Pool/Getty Images)

חכו שתראו את המגפיים (צילום: Alastair Grant – WPA Pool/Getty Images)

למרות שבימים אלה הקשר בין וויליאם וקייט למייגן והארי לא קרוב כמו שהיה – מסיבות שכולנו מכירים היטב – ב-2019 שני הזוגות המלכותיים עבדו על פרויקט משותף לקידום מטרה שקרובה לליבם, ומימנו את הקמתו של Shout – ארגון המספק תמיכה נפשית בהודעות טקסט על ידי אנשי מקצוע מתחום בריאות הנפש ומתנדבים שעברו הכשרה.

הפרויקט המרגש הזה הגיע השבוע לאבן דרך של מיליון שיחות, וקייט קפצה לבקר במטה כדי להודות לעובדים, למתנדבים ואפילו לילד בן 8 שגייס תרומה של אלפי פאונדים לארגון.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Italian Royal Watcher (@hangwithkate)

קייט לבשה אאוטפיט חורפי מצטיין לביקור: שמלה מכופתרת באורך מידי ובפרינט מנומר בגווני חאקי ושחור של המעצב דרק לאם, בשילוב חגורה שמדגישה את קו המותן, יחד עם מגפי זמש שחורים על עקבים גבוהים במיוחד של ראלף לורן. בנוסף, היא ענדה את עגילי החישוק הקטנים והזהובים שלה שכבר ראינו לא פעם, ועולים באסוס 45 שקלים בלבד.

אם חשקה נפשכן בשמלה של קייט, יש לנו חדשות טובות וחדשות טובות פחות: מצד אחד היא נמכרת כעת בהנחה של מעל 50% באאוטנט, אתר העודפים של נט-א-פורטה, שם היא עולה 685 שקלים במקום 1,275, אבל למרבה הצער היא נותרה במידה 34 בלבד.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Cambridges.source (@cambridges_source)

מנומרת (צילום:  Alastair Grant - WPA Pool/Getty Images)

מנומרת (צילום: Alastair Grant – WPA Pool/Getty Images)

טאץ' זהוב בעגילים (צילום:  Alastair Grant - WPA Pool/Getty Images)

טאץ' זהוב בעגילים (צילום: Alastair Grant – WPA Pool/Getty Images)

השאירו תגובה