מלכת ירדן הפתיעה אותנו בנעליים מאוד לא צפויות

שכנתנו היפה ראניה היא אחת מבנות המלוכה החביבות עלינו מבחינה אופנתית, בזכות הסטייל הנועז והמלוטש שהיא בדרך כלל מפגינה. לכן הופתענו לראות את הלוק האחרון שלה, שכלל סניקרס מעט נועזות מדי

מאת  | ‏ 12 ינואר 2022

כבר הרבה זמן שלא דיברנו על הסטייל של ראניה מלכת ירדן. אתמול היא סיפקה לנו תירוץ מעולה לעשות את זה, כשהגיעה לסיור רשמי בעיר סלט בירדן, נפגשה עם יזמים צעירים בתחום התרבות ועשתה סיבוב בשוק כשהיא לובשת אאוטפיט שיש לנו לא מעט תהיות לגביו.

ראניה בדרך כלל מפתיעה אותנו לטובה עם הסגנון הייחודי שלה. היא אחת מבנות המלוכה הכי לא צפויות מבחינה אופנתית, היא לא מפחדת מצבע או מאמירות נועזות אחרות והסיכונים שהיא לוקחת כמעט תמיד משתלמים.

אבל הפעם אנחנו קצת מבולבלות. נתחיל מהטוב – ראניה לובשת חולצת-ז׳קט (או שאקט, אם תרצו) לבנה עם כיס משולש, של המותג הנפלא Bevza. הז׳קט הוא בגזרת אוברסייז וארוך מהרגיל, כך שכמעט מתבקש ללבוש איתו מכנסיים שגם הם מעט רחבים, כמו שהוא מוצג בתמונות הלוק-בוק של המותג. במקום, ראניה בחרה בג׳ינס שנראה כאילו הוא סקיני אבל במידה שגדולה עליה, ובו זמנית גם קצת קצר עליה. החיבור בין הז׳קט למכנסיים נראה מעט משונה מבחינה פרופורציונלית, וזאת בהחלט לא הראניה המלוטשת שהתרגלנו אליה.

ואז הגענו לנעליים. טרנד הנעלים ה"מכוערות" אמנם איתנו כבר הרבה זמן, וקניה ווסט ממשיך לשכלל את מושג הכיעור עם דגמים בלתי נתפסים, אבל מראניה – ומדיור – לא ציפינו. הסניקרס השחורות של דיור שהיא נועלת אמנם נראות נוחות, אבל הגסות שלהן לא מתקשרת עם הז׳קט הלבן היפה. כמו שכתבו בתגובה לתמונות של המלכה באחד מחשבונות האינסטגרם שמתעדים סטייל מלכותי: "דיור או לא – הנעליים האלה צריכות לצאת מהחוק". 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Queen Rania Al Abdullah (@queenrania)

השאירו תגובה