ככה עוד לא ראינו אותה: קייט בצילומים מטורפים

בשנים האחרונות קייט היא זו שמצלמת את בני המלוכה כחלק מתחביב הצילום שלה, אבל לרגל חגיגות יום הולדת 40 היא התייצבה בצדה השני של המצלמה. התוצאה: תמונות מרהיבות של צלם האופנה פאולו רוברסי כשהיא לובשת שלוש שמלות מטורפות שעוצבו במיוחד בשבילה. ואיך אפשר בלי תכשיטים של חמותה ליידי די

מאת  | ‏ 9 ינואר 2022

קייט, זו את? (צילום: Royal Fashion Police)

קייט, זו את? (צילום: אינסטגרם Royal Fashion Police)

בשנים האחרונות אנחנו מתוודעים יותר ויותר לתחביב האהוב על קייט מידלטון – צילום. הדוכסית לוקחת ברצינות את התחביב הזה, ומלבד צילומים רשמיים של הילדים שלה, היא גם עובדת בצמוד לגלריית הפורטרטים הלאומית בלונדון, ולאחרונה אף הוציאה איתם ספר שהיא אצרה של פורטרטים מתקופת הקורונה, לצד תערוכה.

אבל לכבוד יום הולדתה ה-40, קייט מתייצבת בצדה השני של המצלמה, לסדרה של שלושה פורטרטים יפהפיים שפורסמו אתמול.

נסיכה מהאגדות  (צילום: אינסטגרם Royal Fashion Police)

נסיכה מהאגדות (צילום: אינסטגרם Royal Fashion Police)

את התמונות החדשות צילם צלם האופנה פאולו רוברסי, שידוע בצילומיו האינטימיים של דוגמניות כמו קייט מוס, ועל פי מקור בארמון, הם נועדו ״להראות שלושה צדדים של האישיות של קייט שלא תמיד נחשפים לציבור. יש את הצד המלכותי שלה, שניתן לראות בתמונה הקלאסית בה היא מביטה למרחק, יש תמונה פחות פורמלית בשמלה אדומה, שמציגה אותה כאישה מודרנית בת 40 ותמונת התקריב, שמציעה פרספקטיבה אינטימית יותר״. 

כל השמלות לצילומים נוצרו במיוחד עבור קייט על ידי בית האופנה אלכסנדר מקווין, והן כולן גרסאות מונוכרום של שמלות שהוצגו על המסלול עם פרינטים. השמלה בתמונת התקריב נתפרה משאריות בדים של דגמים אחרים של בית האופנה. ההשראה לאותה התמונה, אגב, נלקחה מתמונות ישנות של המלכה אליזבת ואחותה מרגרט.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Revista STAR PEOPLE (@revista_starpeople)

כמובן שאין רגע מלכותי ללא מחווה לדיאנה, ובתמונות קייט עונדת שני זוגות עגילים – בתמונה עם השמלה האדומה מדובר בעגילי יהלום מהאוסף הפרטי של המלכה, בעוד בתמונות בשחור ולבן היא עונדת עגילי פנינה ויהלום שהיו שייכים לדיאנה.

כמו שלא ראינו אותה אף פעם  (צילום: אינסטגרם Royal Fashion Police)

כמו שלא ראינו אותה אף פעם (צילום: אינסטגרם Royal Fashion Police)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Her Gün 1 Yer (@hergun1yer)

השאירו תגובה