נפלה לנו הלסת: עדן בן זקן בשמלה מחמיאה בטירוף

לכבוד טקס פרסי ספיר שבו הופעה, בחרה עדן בן זקן שמלה שחורה עם שרוולים ארוכים, גזרת מעטפת צמודה ומחמיאה, שסע גבוה ודיטייל של תכשיט שמשדרג את כל הלוק. בעוד אותנו עניינה השמלה, את הגולשים עניין בעיקר מה שקורה מאחורה

מאת  | ‏ 6 ינואר 2022

עדן בן זקן באחד הלוקים היותר מחמיאים שראינו (צילום: אינסטגרם Eden Ben Zaken)

עדן בן זקן בלוקיישן מעניין ביותר (צילום: אינסטגרם Eden Ben Zaken)

השבוע נערך טקס פרס ספיר לספרות של מפעל הפיס, שקיבץ אליו רשימה של נשים מרשימות, ובראשן שתי הזוכות – הילה בלום ורומית סמסון. גם שני כהן הייתה שם כמנחת הטקס, אבל מי שהותירה בנו את הרושם העמוק ביותר מהתמונות מאחורי הקלעים היא עדן בן זקן, שההופעה שלה חתמה את הטקס.

הלוק שעדן בחרה הוא אחד הסקסיים שראינו אותה לובשת – שמלה שחורה של המעצבת מאי משיח עם שרוולים ארוכים, גזרת מעטפת צמודה ומחמיאה, שסע גבוה ודיטייל של תכשיט שמכווץ את הבד באזור המחשוף והופך אותו לא-סימטרי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Eden Ben Zaken (@edenben_zaken)

מדובר בשמלה שיש בה איזון מדויק בין עיצוב מודרני וסקסי למספיק פרטים קטנים מעניינים כדי להבדיל אותה משאר השמלות השחורות הקטנות, והסטייליסטית סימה ביטון בחרה את הנעליים המושלמות להשלמת מראה הג׳סיקה ראביט בשחור – סנדלי סטילטו עם רצועות שמתלפפות במעלה הקרסול. הלק הכהה השלים את הלוק, והתוצאה היא – כמו שכבר אמרנו כמה וכמה פעמים – פשוט סקסית.

למרות שהלסת שלנו נפלה מהלוק, אי אפשר להתעלם מהתגובות לפוסט שעדן העלתה, שם לעוקבים הייתה אותה תהייה שלנו – איפה עדן נמצאת? למה היא עומדת באמצע מחסן ענק עם מדפים עמוסי קרטונים? והאם מדובר באיקאה?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Eden Ben Zaken (@edenben_zaken)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Eden Ben Zaken (@edenben_zaken)

השאירו תגובה