לא פספסה: אנה זק בשמלת מיני רותחת

לאחר שהסתפרה ותרמה את שיערה לעמותה שתומכת בחולות סרטן, אנה הציגה את הלוק החדש שלה בשמלה סגולה שמורכבת מעשרות פאייטים. מדובר באחת השמלות היותר יפות ומחמיאות שראינו

מאת  | ‏ 5 ינואר 2022

אנה זק רותחת מתמיד (צילום: אינסטגרם ANNA ZAK)

אנה זק רותחת מתמיד (צילום: אינסטגרם ANNA ZAK)

על אנה זק ללא ספק עובר שבוע מוצלח – השיר החדש שלה ״לך לישון״ נכנס לפלייליסט של גלגלצ, ואנחנו עדיין מתקשות להסיר את העיניים מהסטיילינג של הקליפ, שנוצר בהשראת קלטות הכושר של שנות השמונים. אמנם מדובר באסתטיקה ששוחזרה כבר מיליון פעם בדרכים שונות, אבל אפשר להבין למה – בגדי גוף מעל טייצים, חותלות זרחניות וסרטים צבעוניים בשיער שתואמים לאאוטפיט? אף פעם לא ימאס לנו לראות את זה.

אבל מחוץ לקליפים, אנה ממשיכה להזכיר לנו שהסטייל שלה הוא לגמרי 2022, והפעם היא עושה את זה בעוד שמלת מיני נוצצת ומטריפה שמחמיאה לה עד מאד.

השמלה מורכבת מעשרות פאייטים מלבניים  (צילום: אינסטגרם ANNA ZAK)

השמלה מורכבת מעשרות פאייטים מלבניים (צילום: אינסטגרם ANNA ZAK)

לאחר שהסתפרה ותרמה את שיערה לעמותה שתומכת בחולות סרטן, אנה הציגה את השיער הקצר יותר בשמלה סגולה שמורכבת מעשרות פאייטים מלבניים, עם בד שחור בצד האחורי שלה ושתי רצועות פאייטים בגב – בחירה של הסטייליסטית מזל חסון.

שמלת המסיבות המושלמת הזאת שייכת למותג הרותח The Attico לפקטורי 54, והיא זמינה לרכישה בחנויות ובאתר הרשת, אבל עם תג מחיר לא קטן – 6,490 ש״ח.

לא צריך סילבסטר בשביל שמלה כזו (צילום: אינסטגרם ANNA ZAK)

לא צריך סילבסטר בשביל שמלה כזו (צילום: אינסטגרם ANNA ZAK)

 השמלה המדוברת מבית דה אטיקו לפקטורי 54 (צילום: מתוך האתר)

השמלה המדוברת מבית דה אטיקו לפקטורי 54 (צילום: מתוך האתר)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ANNA ZAK (@annazak12)

השאירו תגובה