קטלה אותנו: שרה מישל גלר הפתיעה בבגד ים הורס

היא כבר פחות האיט-גירל שהייתה בשנות התשעים ויותר אמא שגרתית מהפרוורים, אבל לשרה מישל גלר בת ה-44 - לנצח באפי קוטלת הערפדים - עדיין יש כת מעריצים אדוקה שוודאי התלהבה במיוחד מהתיעוד שהעלתה לסטורי, ובו "בגד ים חמוד מדי בשביל לא להשוויץ בו". הוא באמת ממש חמוד, אגב, ואפילו מצאנו אותו בסייל

מאת  | ‏ 30 דצמבר 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by all.gellar (@all.gellar)

חשבון האינסטגרם של שרה מישל גלר הוא לא מקום מרגש במיוחד, ומציג אותה בעיקר כאמא סחית מהפרברים. למזלה של גלר, היא זכתה לגלם בשלב מוקדם בקריירה שלה את הדמות הראשית ב"באפי קוטלת הערפדים" – סדרה שיש מי שיגידו שהשפיעה על הטלוויזיה יותר מכל סדרה אחרת, והיא עדיין יצירת התרבות הפופולרית הכי נחקרת בעולם האקדמי. לכן, לגלר יש כת מעריצים שימשיכו איתה לנצח, ותמיד יזכרו שפעם היא הייתה האישה הכי הורסת ושנונה על המסך.

גם אם כיום היא לא האיט-גירל הרותחת שהייתה בשנות התשעים ותחילת האלפיים, גלר עדיין יודעת לספק רגעי אופנה מוצלחים. בימים אלה היא נמצאת בחופשה, ולובשת בה בעיקר בגדי ים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Smg-france.net (@smgfrance)

"כשבגד הים חמוד מדי בשביל לא להשוויץ בו", כתבה השחקנית בתמונות חדשות שהיא העלתה לסטורי, כשהיא לובשת בגד ים שלם עם מחשוף עמוק ובהדפס טאי-דאי בתכלת ולבן שמזכיר עננים.

והיא צודקת – אכן מדובר בבגד ים מתוק מדי לא לחלוק, ובזכות גלר גילינו שלמעצב האופנה ג׳ונתן סימקאי יש קולקציית בגדי ים הורסת במיוחד. באתר הרשמי של המעצב מצאנו דגמים משגעים של בגדי ים וחוף, אבל בגד הים של שרה כבר לא נמכר שם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sarah Michelle (@sarahmgellar)

אלה לא בהכרח חדשות רעות – בגד הים הזה הוא מקולקציה קודמת ולכן לא זמין באתר הרשמי, אבל תוכלו למצוא אותו בסייל באתר ריבולב, שם הוא עולה כרגע 560 ש״ח במקום 700 ש״ח – דיל לא רע לבגד ים של מעצב על.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sarah Michelle (@sarahmgellar)

השאירו תגובה