פצצת אנרגיה: כולם דיברו על החליפה של אנה זק עם המחשוף בבטן

היופי של אנה זק מהפנט בזכות עצמו והיא לא צריכה להתאמץ יותר מדי כדי לבלוט, אבל אתמול היא בלטה במיוחד כשהופיעה עם חליפה ויניל צהובה עם בטן חשופה. כל הפרטים על החליפה שגנבה את ההצגה

מאת  | ‏ 28 דצמבר 2021

אנה זק בהופעה גונבת את ההצגה (צילום: אביב חופי)

אנה זק בהופעה גונבת את ההצגה (צילום: אביב חופי)

חזרתה לארץ של רשת פוראבר 21 היא ללא ספק סיבה למסיבה, ובאתר וואן פרוג׳קט הבינו את זה, והשיקו אתמול בערב את חזרתו של המותג לארץ במסיבת ענק – ששיאה הגיע בהופעה של אנה זק.

היופי של אנה מהפנט בזכות עצמו, והיא לא צריכה להתאמץ יותר מדי כדי לבלוט, אבל כוכבת ברמתה ממש לא תישען על המראה בלבד, והיא עלתה על הבמה עם חליפת ויניל בוהקת ומסקרנת בצבע צהוב-כתום, שהיינו חייבות לברר מאיפה היא.

לוק שקשה להתעלם ממנו (צילום: אינסטגרם annazak12)

לוק שקשה להתעלם ממנו (צילום: אינסטגרם annazak12)

התשובה היא ליאור שוורצמן – מעצבת צעירה עם מותג עצמאי ששם דגש על קיימות וכולל פריטים שהם לגמרי מה שנשים צעירות ומודעות אופנתית מחפשות כיום – טקסטורות וגזרות מעניינות, הדפסים פסיכדליים ובגדול – פסטיש של שנות השבעים ותחילת שנות האלפיים, מה שיכול לתאר פחות או יותר את כל המלתחה של דואה ליפה ובלה חדיד.

אנה והסטייליסטית שלה מזל חסון ככל הנראה נדלקו באופן יוצא מן הכלל על החליפה הזאת, שכוללת מכנסיים וג׳קט קרופ, מכיוון רק לאחרונה היא לבשה אותה גם בגוון ורוד בוהק על סט הצילומים לקולקציית האיפור המשותפת שלה עם סקארה. באותם הצילומים החליפה גם למחוך ויניל וחצאית מיני תואמת בגוון ורוד מסטיק, גם הם של המעצבת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by מיכל מויאל (@mica.h2154)

אגב, שוורצמן גם עיצבה את התלבושות עבור הקליפ ״כל הבאז עלי״, יחד עם מזל חסון והמעצבת סתיו אופמן, כך שנראה שמדובר בהמשכה של ידידות מופלאה, שבהחלט נשמח לראות עוד ממנה בעתיד.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Tal hendelsman (@talhendelsman)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Anna zak12 (@anna_zak473783)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ᴀɴɴᴀ ᴢᴀᴋ (@ilysm.annazak)

 

השאירו תגובה