שתי הכוכבות הענקיות לבשו את אותה שמלה של מעצבת ישראלית

גוון סטפני וקארי אנדרווד הופיעו על סט מושלג לכבוד חג המולד. לא רק שהסט שלהן כמעט זהה - הן גם לובשות את אותה השמלה, שהיא פרי יצירתה של המעצבת הישראלית ברטה. "זו שמלה מחמיאה ונשית, מה שהופך אותה לאהודה במיוחד בקרב הסלבריטאיות מסביב לעולם שבוחרות ללבוש אותה בזו אחרי זו", מסבירה המעצבת

מאת  | ‏ 21 דצמבר 2021

גוון סטפני במופע חג המולד עם שמלה של ברטה (צילום: gwenstefanilite אינסטגרם)

גוון סטפני במופע חג המולד עם שמלה של ברטה (צילום: gwenstefanilite אינסטגרם)

להופיע לאירוע בשמלה שמישהי אחרת לובשת הוא סיוט נפוץ בקרב פאשניסטות – אבל האם הסנריו הזה מפדח גם כשהוא מתרחש אך ורק במרחב הווירטואלי?

את השאלה הזאת אפשר להפנות לכוכבות גוון סטפני וקארי אנדרווד, ששיחררו שתיהן קליפים של הופעות על סט מושלג לכבוד חג המולד. ולא רק שהסט שלהן כמעט זהה – הן גם לובשות את אותה השמלה, שהיא פרי יצירתה של המעצבת הישראלית ברטה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gwen Stefani (@gwenstefani)

״מדובר בשמלה מקולקציית הערב שלנו, שעשויה כולה בד טול צרפתי מנוקד עם עבודת כיווצים מיוחדת באזור המחוך. במרכזה חגורת לוגו שמאפיינת את הקולקציה הזו״, אמרה היום ברטה ל-FF ״זאת שמלה רומנטית וקלאסית, מחמיאה ונשית, שמשהו בה הופך אותה לאהודה במיוחד בקרב הסלבריטאיות מסביב לעולם שבוחרות ללבוש אותה בזו אחרי זו״.

שתי הכוכבות הגיעו לשמלה באותה הדרך – הצוות שלהן התאהב בה, פנה לברטה דרך האינסטגרם, והשמלות מיד נשלחו לכוכבות, מבלי לדעת למה הן מיועדות. השמלה נמכרת באתר של ברטה ב-12,500 ש״ח, ומגיעה גם בשחור ובגוון ורוד בהיר, אבל כמובן שהגרסה האדומה היא הבחירה המתבקשת לחג המולד.

השמלה של ברטה על דורית רבליס (צילום: גיא כושי ויריב פיין)

השמלה של ברטה (צילום: גיא כושי ויריב פיין)

למרבה המזל, שתי הכוכבות בחרו בסטיילינג שונה, כך שהן נמנעו ממראה זהה לחלוטין. קארי לבשה את השמלה יחד עם כפפות וצעיף שנעטף סביב כתפיה יחד עם רצועת הטול שמעטרת את השמלה, בעוד גוון בחרה לקשור את רצועת הטול מאחור וללבוש את השמלה במראה סטרפלס.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Carrie Underwood (@carrieunderwood)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Maria Proi (@mariaproi)

כמו נסיכה (צילום: גיא כושי ויריב פיין)

כמו נסיכה (צילום: גיא כושי ויריב פיין)

איו יותר חג המולד מזה  (צילום: גיא כושי ויריב פיין)

איו יותר חג המולד מזה (צילום: גיא כושי ויריב פיין)

השאירו תגובה