מייגן מרקל נועלת את המגפיים הכי סטייל לחורף

למרות שהיא חבשה כובע גרב, הסתתרה תחת משקפי שמש ומסכה אי אפשר היה לא לזהות את מייגן מרקל. הנסיכה לשעבר נראתה טוב מתמיד, בעיקר בזכות זוג מגפיים גבוהים ומלאים בסטייל בצבע קרמל. עכשיו תסלחו לנו, אנחנו רצים לחפש מגפיים דומים

מאת  | ‏ 20 דצמבר 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sussex Style Shops (@sussexstyleshops)

מגפת הקורונה הביאה איתה סוגה חדשה של צילומי פפראצי – כאלה בהם אנחנו צריכים לתת אמון מלא בצלמים ולהאמין להם שהאדם שהם מצלמים מתרוצץ בעיר הוא אכן אותו אייקון מפורסם שמופיע בכיתוב התמונה. כי כשמוסיפים למשקפי השמש והכובעים גם מסכות פנים – לכו תדעו מי באמת מסתתר מאחורי האקססוריז.

השבוע, הם תפסו את מייגן מרקל בסיבוב שופינג לקראת חג המולד, שכלל גם ביקור בחנות בגדי ילדים, כנראה בשביל לרכוש פריטים לארצ׳י ולילי. הפנים שלה כוסו היטב עם מסכה, משקפי שמש של ולנטינו וכובע גרב שיקי במיוחד, אבל האאוטפיט לא השאיר מקום לספק – זאת היא.

מייגן הלכה על לוק כמעט מונוכרומטי – כולו חום, אבל את המונוכרום היא שברה עם גוונים שונים של חום, ובעיקר לא יכולנו להסיר מבט מהמגפיים שלה, שבצבצו להם מבעד לשסע במעיל ובשמלה שמתחתיו. המגפיים הקרמליים עם העקב שייכים לג׳וליבה הריטג׳ – מותג איטלקי אלגנטי עם עיצובים על זמניים, שאתן בוודאי מכירות משיתוף הפעולה המוצלח מאוד שלהם עם H&M – והם עולים 3,700 ש״ח.

המעיל החום השוקולדי הארוך והנינוח הוא של מותג אהוב אחר – אנין בינג. מחירו 2,500 ש״ח והוא מגיע גם בלבן. מייגן גם אוחזת בתמונות האלה ארנק שחור מקולקציית השתי וערב הפופולרית של בוטגה ונטה, ופלטת הגוונית הניטרלית המוצלחת הזאת נשברת רק על ידי הכחול של מסכת הפנים. עכשיו תסלחו לנו, אנחנו רצים לחפש מגפיים דומים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@meghandharry)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Meghan (@_meghanmarkle_belgique)

השאירו תגובה