ג'ניפר לופז לובשת את הג'ינס הכי לא מחמיא ועדיין נראית מדהים

ג'ניפר לופז צעדה יד ביד עם בן הזוג בן אפלק בדרך לצילומי התוכנית של ג'ימי קימל. ג'יי לו בחרה ג'ינס בגזרה גבוה ורחבה עם כיווצים במותניים באווירת שנות השמונים. קשה לומר שזה ג'ינס שמחמיא לגזרתה, אבל למרות הקושי היא הצליחה להיראות מעולה כי ככה זה שקוראים לך ג'יי לו

מאת  | ‏ 16 דצמבר 2021

ג'ניפר לופז ובן אפלק צועדים לתוכנית של ג'ימי קימל (צילום: JOCE/Bauer-Griffin לגטי אימג'ס)

ג'ניפר לופז ובן אפלק צועדים לתוכנית של ג'ימי קימל (צילום: JOCE/Bauer-Griffin לגטי אימג'ס)

הקריירה הקולנועית של בן אפלק נמצאת כרגע בנסיקה מחודשת, ועם כל הכבוד לבן עצמו, מה שמרגש אותנו בפרט הזה הוא שאנחנו ממשיכות לקבל עוד ועוד הופעות שטיח אדום של בת הזוג האלוהית שלו, ג׳ניפר לופז. ללופז יש כמובן גם מספיק סיבות לצעוד על שטיחים אדומים בפני עצמה, וגם היא מקדמת בימים אלה סרט חדש.

אבל לופז מצולמת נון סטופ, גם כשהיא לא מתגנדרת לאירועים מיוחדים, והשבוע זכינו לראות שני מראות יומיומיים שלה שבהם נראה שהיא מסמנת צבע טרנדי חדש לחורף הקרוב – תכלת עם נגיעות טורקיז.

לא בדיוק המכנסיים הכי מחמיאים שראינו (צילום:  RB/Bauer-Griffin לגטי אימג'ס)

לא בדיוק המכנסיים הכי מחמיאים שראינו (צילום: RB/Bauer-Griffin לגטי אימג'ס)

כבר ברור שהצבע השולט של החורף הוא סגול – וסימנו אותו כאן כטרנד עוד לפני שפנטון הכריזו עליו כצבע של 2022, והתכלת-טורקיז-אפרפר הזה בהחלט מסתדר לנו כצבע טרנדי נוסף, שאפשר לשלב עם הסגול או ללבוש בנפרד.

לופז צולמה פעמיים עם אותו מעיל תכלת, כשהיא מתאימה לו גוונים קרים-אפרפרים נוספים וגם ג׳ינסים בגזרות מעניינות שהיא לרוב לא לובשת. הלוק הראשון, בו היא צולמה לבדה במסע שופינג בלוס אנג׳לס, כולל את המעיל מבית ברונלו קוצ׳ינלי, סריג גולף בגוון זהה ומכנסי ג׳ינס רחבים בגזרה נמוכה יחד עם תיק של דיור וסניקרס לבנות.

אבל כמה הם יפים ביחד (צילום:  RB/Bauer-Griffin לגטי אימג'ס)

אבל כמה הם יפים ביחד (צילום: RB/Bauer-Griffin לגטי אימג'ס)

המראה השני צולם כשהיא הגיעה לתוכנית של ג׳ימי קימל יד ביד עם אפלק. הפעם היא לובשת מתחת למעיל התכלת סריג אפור משולב פאייטים, צעיף בז׳, מגפונים ותיק בגוון תכלת תואם למעיל וג'ינס בגזרה גבוהה ורחבה עם כיווצים במותניים באווירת אייטיז. אפשר לומר שזה לא הג'ינס הכי מחמיא שלופז יכלה לבחור, אבל עדיין היא מצליחה פשוט להיראות מעולה. גם אם התכלת לא אמור היה להיות טרנדי החורף, אפשר להיות בטוחים שהעובדה שלופז לובשת אותו מספיקה כדי להפוך אותו לטרנד. כי איך אפשר לעמוד בהשפעה של האישה הזאת?

החורף על פי ג'יי לו - התכלת שולט  (צילום:  RB/Bauer-Griffin לגטי אימג'ס)

החורף על פי ג'יי לו – התכלת שולט (צילום: RB/Bauer-Griffin לגטי אימג'ס)

כמה השפעה יש לה (צילום: You/Star Max/GC לגטי אימג'ס)

כמה השפעה יש לה (צילום: You/Star Max/GC לגטי אימג'ס)

השאירו תגובה