חשיפת יתר? זנדאיה בהפקת אופנה עם המחשוף הכי שנוי במחלוקת

כוכבת ספיידרמן מככבת על שער מגזין "אינטרוויו" בהפקת אופנה מטורפת עם כל המותגים הכי שווים. בתמונת השער הבלתי נשכחת, לובשת זנדאיה את המחשוף הקדמי של לואבה שעולם האופנה לא מפסיק לדבר עליו. ובצדק

מאת  | ‏ 8 דצמבר 2021

זנדאיה שורפת את השער (צילום: ריצ׳י שאזאם  מתוך המגזין)

זנדאיה שורפת את השער (צילום: ריצ׳י שאזאם מתוך המגזין)

חשיפת יתר של סלבס עלולה בהחלט להוביל למיאוס מהם, אבל ישנם מקרים בהם יותר מדי זה עדיין לא מספיק. למשל? המקרה של זנדאיה. כבר כמה שנים שהשחקנית הצעירה היא אחת הכוכבות המדוברות והמצולמות ביותר בהוליווד. היא מככבת בסדרות וסרטים, מקדמת פרויקט חדש בכל רגע נתון, זוכה בפרסים על המשחק ועל הסטייל שלה ומתראיינת ללא הרף.

יכול להיות שבמקרה של כוכבת אחרת, כל החשיפה הזאת הייתה מורידה מרמת הריגוש, אבל עם אישיות מתוקה וצנועה להפליא בהתחשב ברמת הפרסום שלה, רומן לוהט שסוף סוף אושר ומטריף את המעריצים ומראות אייקוניים על השטיח האדום שהיא מציגה בקצב מסחרר – לעולם לא עומד להימאס מזנדאיה בזמן הקרוב.

הפקה מטורפת (צילום: ריצ׳י שאזאם  מתוך המגזין)

הפקה מטורפת (צילום: ריצ׳י שאזאם מתוך המגזין)

למרות שהסטייליסט וחברה הטוב לואו רואץ׳ עבר לאחרונה טרגדיה משפחתית שוברת לב (אחיינו בן ה-3 נפל למותו מחלון), השניים לא מפסיקים לעבוד, והמוצר האחרון שהם נותנים לנו הוא הפקת אופנה שמלווה את ראיון השער של מגזין "אינטרוויו".

ההשראה להפקה הזאת מעט חמקמקה – מצד אחד יש לה וייב עתידני, ומצד שני לא מעט אלמנטים של התקופה הפרה-היסטורית ושל שנות השישים, השבעים והשמונים של המאה הקודמת. אם ננסה בכל זאת לצמצם את ערבוביית ההשראות האלה לקו אחד, נראה שרואץ׳ והצלם ריצ׳י שאזאם ניסו לתפוס אסתטיקה עתידנית, אבל כפי שהיא נוסחה בתרבות הפופולרית של המחצית השנייה של המאה הקודמת.

אין מה לומר, זה השבוע שלה (צילום: ריצ׳י שאזאם  מתוך המגזין)

אין מה לומר, זה השבוע שלה (צילום: ריצ׳י שאזאם מתוך המגזין)

על השער, זנדאיה לובשת את המחשוף הקדמי השנוי במחלוקת של Loewe, ובשאר תמונות ההפקה היא לובשת בגד גוף וטייץ של ברברי, טופ וחצאית מהקולקציה האחרונה והמדוברת של מיו מיו, ג׳קט ומכנסונים של ג׳יבנשי, בגד ים של שאנל יחד עם פלטפורמות פרחוניות של מארני ובגד גוף עם חזיית קונוסים של סקיאפרלי – כשהכל מלווה בשיער מלא נפח ואיפור עיניים חתולי.

הפקת סיקסטיז, סבנסטיז ואייטיז ((צילום: ריצ׳י שאזאם  מתוך המגזין)

הפקת סיקסטיז, סבנסטיז ואייטיז ((צילום: ריצ׳י שאזאם מתוך המגזין)

היא אפילו לא נולדה בשנים האלו. גם לא קרוב לשם (צילום: ריצ׳י שאזאם  מתוך המגזין)

היא אפילו לא נולדה בשנים האלו. גם לא קרוב לשם (צילום: ריצ׳י שאזאם מתוך המגזין)

זנדאיה נולדה ב- 1996 (צילום: ריצ׳י שאזאם מתוך המגזין)

זנדאיה נולדה ב- 1996 (צילום: ריצ׳י שאזאם מתוך המגזין)

נולדה להיות כוכבת  (צילום: ריצ׳י שאזאם  מתוך המגזין)

נולדה להיות כוכבת (צילום: ריצ׳י שאזאם מתוך המגזין)

השאירו תגובה

 

  • יש לה גוף של ילדה.
    היא מאוד יפה בפרצוף

    מאת: יעל |‏ 11 בדצמבר 2021 | 09:46
  • ההשראה היא בפירוש מהסרט "ברברלה" בכיכובה של ג'יין פונדה. הסרט מהסיקסטיז/סבנטיז, אבל עתידני. הלוק שלה בסרט נהיה אייקוני. נראה שההפקה היא הומאז' לברברלה. מזל שאני מהמאה הקודמת, אז הבנתי את הרפרנס.

    מאת: יובל |‏ 9 בדצמבר 2021 | 00:57