שרפה את השטיח האדום: הלוק של זאנדיה והבויפרנד הפיל אותנו

כוכבי הסרט ספיידרמן, זאנדיה ובן הזוג טום הולנד, הגיעו לבכורה של הסרט בלונדון. זאנדיה ויתרה על מכנסיים ובחרה בבלייזר ומגפיים בלבד. לא יכולנו שלא להתאהב בעגילי קורי העכביש

מאת  | ‏ 6 דצמבר 2021

זאנדיה וטום הולנד (צילום: Karwai Tang לגטי אימג'ס)

זאנדיה וטום הולנד (צילום: Karwai Tang לגטי אימג'ס)

רוב הקריירות ההוליוודיות יודעות עליות ומורדות, אבל במקרה של זנדאיה – נראה שהיא בנסיקה תמידית בערך מהרגע בו פרצה. השנים האחרונות היו מדהימות עבורה מכל בחינה – היא זכתה באמי על המשחק המרשים שלה ב״אופוריה״, היא מככבת בסרטים הכי מדוברים בעולם – ״ספיידרמן״ ו״חולית״, היא הפכה לזוכה הצעירה ביותר בפרס האייקון של מועצת מעצבי האופנה האמריקאית ועל הדרך גם התאהבה בבסטי שלה, טום הולנד.

שני הכוכבים ניסו לשמור את מערכת היחסים הזוגית שלהם פרטית, אבל אז דלפו הצילומים המתוקים שלהם רוקדים ומתנשקים בזמן שהם עומדים בפקקים, והחשיפה הזאת, יחד עם קידום סרט חדש ומשותף, גרמה להם להוריד מעט את המגננות ולדבר אחד על השנייה בראיונות, גם אם לפעמים רק באופן מרומז.

איזה סטייל יש להם (צילום:  Karwai Tang לגטי אימג'ס)

איזה סטייל יש להם (צילום: Karwai Tang לגטי אימג'ס)

אתמול בבכורה הלונדונית של הסרט ״ספיידרמן: אין דרך הביתה״, השניים כבר לגמרי זרמו עם הזוגיות על השטיח האדום כשהם מצחקקים, אוחזים ידיים ומצטלמים מחובקים.

אבל מה לגבי הלבוש? בשלב הזה כבר ברור שהשילוב בין זנדאיה לסטייליסט שלה לואו רואץ׳ הוא לא פחות מאייקוני, והשניים פשוט לא מפספסים או מאכזבים. רק לפני כמה ימים הם סיפקו לנו את אחד הלוקים המרשימים ביותר שזנדאיה אי פעם לבשה, ועכשיו הם עושים את זה שוב.

ויתרה על חלק תחתון. נשארה עם בלייזר ומגפיים (צילום:  (Photo by Karwai Tang לגטי אימג'ס)

ויתרה על חלק תחתון. נשארה עם בלייזר ומגפיים (צילום: (Photo by Karwai Tang לגטי אימג'ס)

הבלייזר רחב הכתפיים ומגפי הירך שמשמשים כמכנסיים הם מבית היוצר של אלכסנדר מקווין, והוצגו ממש כך על מסלול תצוגת הקולקציה. אבל הטאץ׳ המיוחד של רואץ׳ נתן למראה הזה קונטקסט שונה לחלוטין – כזה שקורץ בשובבות לסרט.

על המסלול, העיטורים הכסופים שנוטפים מהבלייזר והמגפיים לא בהכרח הזכירו קורי עכביש, אבל ברגע שרואץ׳ שם את התלבושת הזאת בהקשר של פרמיירת ״ספיידרמן״ והוסיף גם עגילים בצורת קורי עכביש – קשה שלא לראות את העיטורים האלה כקורי עכביש מנצנצים שמכסים את זנדאיה.

כוכבת ספיידרמן והעגילים המושלמים (צילום:  Karwai Tang לגטי אימג'ס)

כוכבת ספיידרמן והעגילים המושלמים (צילום: Karwai Tang לגטי אימג'ס)

אגב, רואץ׳ אחראי גם לסטיילינג הסקסי של טום, שהגיע במכנסיים שחורים וג׳קט עור של סלין, ואפילו הוסיף מגפונים עם עקבים – כדי להתקרב לבת הזוג שלו שגבוהה ממנו בכ-5 ס״מ.

כבר לא מסתתרים (צילום:  Karwai Tang לגטי אימג'ס)

כבר לא מסתתרים (צילום: Karwai Tang לגטי אימג'ס)

זרקה על עצמה משהו ויצאה מהבית (צילום:  Karwai Tang לגטי אימג'ס)

זרקה על עצמה משהו ויצאה מהבית (צילום: Karwai Tang לגטי אימג'ס)

השאירו תגובה