דוגמנית העל לבשה את הסוודר הכי קטן שראינו בחיים

הסופרמודל קנדיס סוונפול מדגימה את חוקי הפיזיקה תוך שימוש בקרדיגן פצפון כחול עם שרוולים קצרים, כפתור אחד שמחבר בין צדדיו ומחשוף אנדר-בוב שובב. זה בול למזג אוויר שלא סגור על עצמו אם חם או קר

מאת  | ‏ 28 נובמבר 2021

הסופרמודל קנדיס סוונפול והסוודר (צילום: angelcandices אינסטגרם)

הסופרמודל קנדיס סוונפול והסוודר (צילום: angelcandices אינסטגרם)

אם לפני כמה שנים עוד למדנו להגיד סייד-בוב ואנדר-בוב, היום הטופים הקטנטנים הם כבר מעבר לטרנד, ונראה שהם התמקמו במלתחות של האיט-גירלז עד להודעה חדשה. נכון, לא מדובר בטרנד שמתאים לכולן, וגם בהחלט לא בלוק שאפשר ללבוש למשרד, אבל נראה שזהו עוד צעד בדרך לשחרור הפטמה ובכלל חלק מהמאמץ הכולל להפסיק לשפוט נשים שבוחרות לחשוף את הגוף שלהן.

אם בעונות קודמות כיכבו בעיקר הגופיות הקצרצרות, השנה אין ספק שמדובר בקרדיגנים, שהולכים ומתכווצים כל הזמן. מי שהפך אותם סופית לפריט הכי רותח הוא ג׳אקמוס, שהעלה על המסלול סופרמודלס בקרדיגנים קטנטנים שכל מה שמחזיק אותם הוא לוגו מתכתי קטן של המותג שלו, בניגוד לכל חוקי הפיזיקה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@angelcandices)

הקרדיגן של ג׳אקמוס הוא פסגת הטרנד, אבל כמובן שיש לו עוד המון וריאציות ברחבי הרשת, ואת אחת מהן מדגימה הסופרמודל קנדיס סוונפול בפוסט חדש, בו היא אוחזת כוס קפה בנונשלנטיות, למרות שהתלבושת שלה היא הכל חוץ מאגבית.

קנדיס לובשת בתמונה קרדיגן פצפון וכחול עם שרוולים קצרים, עם כפתור אחד שמחבר בין צדדיו ומחשוף אנדר-בוב שובב. יחד איתו היא בחרה בג׳ינס נמוך ושרשרת בטן, והוסיפה גם שרשרת צבעונית על הצוואר ומשקפי שמש ספורטיביים שקצת מתנגשים עם הלוק, אבל אנחנו סולחות לה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@angelcandices)

הקרדיגן הזה שייך למותג הברזילאי Lez a Lez, ובעקבות קנדיס צללנו לחשבון האינסטגרם שלו ומצאנו מותג בגדי חופשה מהממים, שרובם (לא כמו הקרדיגן) דווקא מתאימים למגוון רחב של נשים ולטווח גדול של גילאים – חולצות טי-שירט מקסימות, חצאיות וטופים תואמים בהדפסים מאוד משמחים, חליפות של בלייזרים ומכנסיים קצרים ואפילו בגדי ים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@angelcandices)

השאירו תגובה