האיט-גירל חושפת: כך הגוף באמת נראה אחרי הלידה

לא חסרים רגעים יפים באינסטגרם, אבל יש מי שחושף לעולם גם את הקשיים והאתגרים שלצדם. הדוגמנית והמשפיענית גבריאל קונסיל מספרת על ההחלמה לאחר הלידה בפוסט מרגש ומעורר הזדהות. "אני לא בדיאטה ולא עושה ספורט, כרגע אני מתאוששת"

מאת  | ‏ 28 נובמבר 2021

למרות שדוגמניות ומשפיעניות באינסטגרם מואשמות דרך קבע בעיוות המציאות, חשיפה של הרגעים היפים בלבד וכמובן שימוש מוגזם בפילטרים ואמצעי ריטוש, לא מעט מהן חושפות גם רגעים פחות יפים. זה לא תמיד קורה בתמונות, אבל זה בהחלט קורה במילים. 

הדוגמנית והמשפיענית הצרפתייה גבריאל קונסיל היא דוגמה מצוינת – בת הזוג של ריקרדו פוזולי (ה-אקס של קיארה פראני ומי שהקים איתה את בלוג האופנה שלה) הודיעה על הריון ראשון במאי האחרון, וכבר אז חשפה את הקשיים הרבים שעברה בדרך להרות, כתוצאה מכך שהיא סובלת מהמחלה הכרונית אנדומטריוזיס, שפוגעת בפוריות וכוללת עוד רשימה ארוכה של סימפטומים לא נעימים.

עכשיו, שלושה שבועות לאחר הלידה, היא שוב מחליטה לשתף את העוקבים שלה בחיים האמיתיים, עם סלפי מראה מקסים בהלבשה תחתונה בו ניכר שהגוף שלה עדיין לא חזר לגזרת הדוגמנית – לגמרי בצדק – ומוסיפה מילים מלאות השראה עבור שאר הנשים שמתמודדות עם סט הלחצים של להיות אמא ואישה תחת העיניים המתבוננות והביקורתיות של העולם כולו – מה שממש לא שמור רק לסלבס.

"21 ימים לאחר הלידה", כתבה הדוגמנית, שעברה ניתוח חירום קיסרי בלידה. "אני רק מתחילה להרגיש שוב את שרירי הבטן שלי. אני יכולה ללכת ולעמוד קצת יותר בכל יום, הצלקת שלי מחלימה, אתמול מרחתי עליה קרם בפעם הראשונה וזה לא היה נעים. תהליך ההנקה הופך להיות קל יותר בכל יום, ואני נדהמת מהאופן בו הגוף שלי תומך בתהליך הגדילה של רומיאו. אני עדיין נראית בהריון. החזייה והבגדים שלי מתלכלכים על בסיס יומיומי מחלב. אני מניחה שזה לא בדיוק 'לחזור לעצמך'. זאת הסיבה שאני משתפת את זה. אני לא בדיאטה, אני לא עושה ספורט, כרגע אני מתאוששת, מיניקה, מחלימה. אני לא ממהרת לשום מקום, קניתי ג'ינסים במידה גדולה יותר ואני לא אשקול לשנות שום דבר עד שארגיש מוכנה מבחינה פיזית. אני משתפת את זה כדי שנשים במצב שלי ירגישו פחות בודדות. אם יש לכן טיפים לגבי החלמה מניתוח קיסרי או איך לדאוג לגוף לאחר לידה, אני פה לשמוע".

השאירו תגובה