ב- 6 מעלות בלבד: בר זומר מבלה את החופשה בחזייה

בר זומר מבלה לה בלונדון הקפואה אבל לא נותנת לקור להפריד בינה ובין החזיות שלה. זומר הצטלמה במבחר תמונות כשהיא בחזייה וז'קט מעל. הגולשים לא נשארו אדישים לקור והגיבו לה: "תרשי לי לצאת פולנייה ולשאול איך לא קר לך", כתבה אחת מהן

מאת  | ‏ 23 נובמבר 2021

בר זומר שורפת את לונדון (צילום: אינסטגרם Bar Zomer)

בר זומר שורפת את לונדון (צילום: אינסטגרם Bar Zomer)

הטמפרטורות בלונדון בימים אלה נעות בין 0 ל-10 מעלות צלזיוס, אבל אפשר לסמוך על בר זומר – גם הקור לא יפריד בינה לבין הטופים הקטנטנים.

הכוכבת נסעה לבירה האירופאית עם בן זוגה, ואליהם הצטרפו לחופשת דאבל דייט אסי עזר ואלברט אסקולה. האינסטגרם של בר התמלא בכל מה שכוללת חופשה אורבנית שכזאת – קצת שופינג, קצת עיר – והרבה מאוד אוכל.

אקססורי מחמם: דובי (צילום: אינסטגרם Bar Zomer)

אקססורי מחמם: דובי (צילום: אינסטגרם Bar Zomer)

אבל בר דאגה גם לתעד היטב את התלבושות שלה בכל יום של החופשה, ואפילו ענתה לעוקבות ששאלו אותה אם לא קר לה בחזייה ומעיל – מכיוון שכמעט בכל יום היא לבשה מתחת למעיל חולצה קטנטנה, ולפעמים אפילו חזייה בלבד. ״בעקרון אני מתלבשת בשיטת הבצל״, היא כתבה. ״מלא שכבות שאפשר להוריד ואני תמיד שמה כמה זוגות גרביים עד הברך וטייץ מתחת למכנסיים. חוץ מהיום האחרון לא היה לי קר בכלל״.

גם בתגובות לפוסטים שבר העלתה הזדעקו כמה עוקבות. ״תרשי לי לצאת פולנייה ולשאול איך לא קר לך״, כתבה אחת מהן לפני שהחמיאה לבר וקראה לה ״היסטריה מהלכת״, ועוד כמה הוסיפו שאלות על הקור – אבל בעיקר רצו לדעת מאיפה הפריטים השונים.

יש גם חולצות ארוכות (אבל קצרות בבטן)  (צילום: אינסטגרם Bar Zomer)

יש גם חולצות ארוכות (אבל קצרות בבטן) (צילום: אינסטגרם Bar Zomer)

בר שיתפה גם בפרטים האלה – באחד מהימים היא לבשה ג׳ינס של טומי הילפיגר, חולצת קרופ מכופתרת משיין, תיק לבן של מנגו, משקפיים של פראדה ותכשיטים של מגנוליה. כשהיא יצאה ליום שופינג היא בחרה בסווטשירט שאותו קיצרה לאורך קרופ (באמת שהפופיק שלה ראה לא פחות ממנה בחופשה הזאת), יחד עם מכנסי טרנינג של אלו יוגה וכפכפים של טומי הילפיגר שנעלה עם גרביים.

היו גם מראות מחויטים יותר, כמו מכנסיים בגוון אפור-ירקרק שלבשה יחד עם חזייה חומה, בלייזר אפור וצעיף משובץ או טופ שחור קטנטן שנלבש מתחת למעיל שחור. אאוטפיט נוסף כלל חזייה אפורה עם תחרה, ג׳ינס, סניקרס לבנות-ורודות של נייקי, קרדיגן, בלייזר, תיק של סן לורן וצעיף ענק, ולקינוח היא לבשה ג׳ינס שחור וגופייה שחורה – הפעם לא קרופ – עם כובע תואם וג׳קט קורדרוי שחור של אלו יוגה שלגמרי שמנו עליו עין.

שיטת הבצל על פי בר זומר  (צילום: אינסטגרם Bar Zomer)

שיטת הבצל על פי בר זומר (צילום: אינסטגרם Bar Zomer)

גם בערב לא מפחדת מהקור  (צילום: אינסטגרם Bar Zomer)

גם בערב לא מפחדת מהקור (צילום: אינסטגרם Bar Zomer)

בר, אסי והפחמימה (צילום: אינסטגרם Bar Zomer)

בר, אסי והפחמימה (צילום: אינסטגרם Bar Zomer)

מוכנה לכל מזג אוויר שלא יבוא  (צילום: אינסטגרם Bar Zomer)

מוכנה לכל מזג אוויר שלא יבוא (צילום: אינסטגרם Bar Zomer)

לא צריך סוודר, אפשר פשוט לזרוק צעיף על חזייה (צילום: אינסטגרם Bar Zomer)

לא צריך סוודר, אפשר פשוט לזרוק צעיף על חזייה (צילום: אינסטגרם Bar Zomer)

אפילו משתזפת (צילום: אינסטגרם Bar Zomer)

אפילו משתזפת (צילום: אינסטגרם Bar Zomer)

השאירו תגובה