מהשטיח האדום לרצפה: גל גדות עם הסניקרס הכי נכונות

לרגל יציאת סרטה החדש בנטפליקס, גל גדות שורפת שטיחים אדומים כשהיא בשיא הסטייל, אבל אנחנו תמיד נאהב אותה גם בקז'ואל. כשהיא יושבת על הרצפה עם ג'ינס, טי שירט וסניקרס היא פשוט מזכירה לנו כמה היא מדהימה בכל מצב

מאת  | ‏ 16 נובמבר 2021

אחת העם (צילום: אינסטגרם Gal Gadot)

אחת העם (צילום: אינסטגרם Gal Gadot)

הסרט החדש של גל גדות בנטפליקס כבר שובר שיאים, וגל עצמה מפזרת אבק כוכבים לכל עבר בשבועות האחרונות, כשהיא מקדמת אותו על שטיחים אדומים ובתוכניות אירוח. בין שמלה נוצצת לחליפה הורסת, היא מצאה גם זמן להלביש את עצמה ליום קז׳ואל לחלוטין, אבל עם קריצה קטנה לסרט החדש, שנקרא ״הודעה אדומה״.

בפוסטר הסרט גל לובשת שמלה אדומה, וזה בדיוק מה שהיא עשתה גם על השטיח בבכורה החגיגית שלו. אז זה לא נראה לנו צירוף מקרים שבתמונות החדשות שלה היא לובשת בלייזר אדום, כשהיא יושבת על מדרגות מעוצבות היטב.

ג'ינס, סניקרס ובלייזר - השילוב הקלאסי (צילום: אינסטגרם Gal Gadot)

ג'ינס, סניקרס ובלייזר – השילוב הקלאסי (צילום: אינסטגרם Gal Gadot)

הג׳קט האדום הוא החלק המעונב ביותר באאוטפיט הנינוח הזה, עם גופייה לבנה מתחתיו, ג׳ינס, אול סטארז לבנות ומשקפי טייסים. לצדה של גל נח לו תיק בהיר וגדול עם כתפיות שחורות, והיא גם עונדת כמה צמידי זהב על היד.

גל אמנם מצטיינת על השטיח האדום ותמיד נראית מעולה כשהיא מגונדרת, אבל לנו יש תחושה שמדובר באישה שלגמרי יכולה לחיות בג׳ינס וסניקרס ימים שלמים, ואנחנו כמובן שמחות לראות אותה בכל מצב.

אבל את התיק, שווה להרים מהרצפה (צילום: אינסטגרם Gal Gadot)

אבל את התיק, שווה להרים מהרצפה (צילום: אינסטגרם Gal Gadot)

השאירו תגובה