המלאכית החדשה: היילי ביבר רותחת בלנז'רי של ויקטוריה'ס סיקרט

אחרי עדויות קשות של מלאכיות ויקטוריה'ס סיקרט שהרעיבו את עצמן לפני צילומים למותג וחוסר קבלה של דוגמניות פלאס סייז או טרנסיות לשורותיו, החליטו מנהלי החברה לעשות שינוי רציני. לצורך המיתוג מחדש הם גייסו כוחות חדשים ומגוונים לקמפיין וגם אחת מאוד מאוד אהובה – היילי ביבר שמה

מאת  | ‏ 9 נובמבר 2021

היילי ביבר. נקראה להחזיר פאסון למותג (צילום: אינסטגרם Victoria's Secret)

היילי ביבר. נקראה להחזיר פאסון למותג (צילום: אינסטגרם Victoria's Secret)

בחודשים האחרונים עומלים במותג ההלבשה התחתונה ויקטוריה׳ס סיקרט על מיתוג מחדש, ומאוד בצדק. בזמן שתעשיית האופנה החלה לעשות צעדים לעבר גיוון ואינקלוסיביות בשנים האחרונות, בוויקטוריה׳ס סיקרט התעקשו להאחז בפנטזיה הבלתי אפשרית. מעבר לזה שהם סירבו להעסיק דוגמניות פלאס או טרנסיות ואף התבטאו בנושא, אפילו הדוגמניות ה״סטנדרטיות״ לא עמדו בסטנדרטים של המותג, ועדויות על משטר תזונה וספורט בלתי סביר עדיין ממשיכות לצוץ כל הזמן, במקביל לעדויות על סביבת עבודה רעילה, סקסיסטית, גזענית ומלאה בהטרדות מיניות.

רק בחודש שעבר, הדוגמנית האוסטרלית ברידג׳ט מלקולם סיפרה שלפני שצעדה בתצוגה השנתית של המותג ב-2016 היא נאלצה להרעיב את עצמה עד כדי כך שהווסת שלה הפסיקה, היא הייתה חסרת אנרגיה לחלוטין והזדקקה לתרופות נגד חרדה בערב התצוגה. אחריה, היא אובחנה עם תסמונת פוסט טראומטית. אגב, כל הטענות והעדויות – הרבות מאוד – מרוכזות בפודקאסט חדש שנקרא "Fallen Angel".

בחירה נכונה שלהם, בחירה מפתיעה שלה (צילום: אינסטגרם Victoria's Secret)

בחירה נכונה שלהם, בחירה מפתיעה שלה (צילום: אינסטגרם Victoria's Secret)

עם הבנה שהתדמית שלהם זקוקה לשיפוץ בהול, בוויקטוריה׳ס סיקרט נפטרו מאנשי מפתח בכירים (וגברים) שקידמו את סביבת העבודה הזאת, החליפו אותם בנשים, והתחילו לבנות מחדש. העידן החדש של ויקטוריה׳ס סיקרט עדיין כולל דוגמניות משגעות בהלבשה תחתונה, כמובן, אבל התמונות פחות מרוטשות והליהוק מגוון יותר, עם הצטרפותן של ולנטינה סמפיו, פאלומה אלססר, אדוט אקץ׳ ודוגמניות נוספות לנבחרת. ניתן לראות שאפילו את המלאכיות הם ביטלו ומעכשיו אין יותר מלאכיות ויקטוריה'ס סיקרט אלא פשוט דוגמניות. 

עכשיו, אחרי חודשים של בניית אמון מחודש עם הקהל, במותג משיקים קולקציית קפסולה חדשה ממשי אלסטי לכבוד חג המולד, ולקמפיין גויסה אהובת הקהל – היילי ביבר. הקולקציה כוללת סטים של חזייה ותחתונים ממשי ותחרה, חלוק משי ומסכת עיניים לשינה בגוונים שונים, שמגיעים בקופסת סט מהודרת. בקמפיין, היילי נראית נינוחה ומחויכת, וניכר שהיא שמחה להצטרף למותג בנקודה הזאת בזמן. ״אני נרגשת וגאה״, היא אמרה למגזין In Style. ״זה נהדר להיות חלק מקבוצה מדהימה של נשים שעוזרות להניע את העתיד של המותג ולתמוך בכל הנשים״.

כבר אמרנו שסגול זה הצבע החם ביותר?  (צילום: אינסטגרם Victoria's Secret)

כבר אמרנו שסגול זה הצבע החם ביותר? (צילום: אינסטגרם Victoria's Secret)

אין מה לומר, הכוכבת של השנה (צילום: אינסטגרם Victoria's Secret)

אין מה לומר, הכוכבת של השנה (צילום: אינסטגרם Victoria's Secret)

האם תציל את המותג מדיבור לא טוב ברשת? (צילום: אינסטגרם Victoria's Secret)

האם תציל את המותג מדיבור לא טוב ברשת? (צילום: אינסטגרם Victoria's Secret)

היילי, את משהו מיוחד (צילום: אינסטגרם Victoria's Secret

היילי, את משהו מיוחד (צילום: אינסטגרם Victoria's Secret

השאירו תגובה

 

  • יפיפיות נמוכות. עד שהן לא ידגמנו על מסלול כלום לא שווה

    מאת: תקחו נמוכות |‏ 4 בפברואר 2022 | 16:35
  • כמו גל גדות, גם היא מוכיחה שהשאפתנות היא מרכיב יותר חשוב מכשרון , או מיופי

    מאת: לורי שם טוב הרוצחת |‏ 26 בנובמבר 2021 | 20:16
  • די מדהים שזה חדשות בכלל, שזה בא כאילו בהפתעה, כל העדויות האלה.
    הרי לפני כל תצוגה הדוגמניות היו מפמפמות בלי הרף תמונות שלהן עושות כושר, רזות נורא ועושות כושר בעצימות גבוהה ואינטנביבית כדי להתחטב עד העצם.
    אחר כך שאלו אותן על האכילה שלהן לפני התצוגה והן כמובן היו במשטר אכילה, כשביומיים שלפני הן אכלו בעיקר חסה, וביום התצוגה הן לא שתו אפילו מים! כדי לא לנפח את הבטן. אז היו רעבות ובתצוגה עצמה הן גם היו ממש בצום.
    אז איך זה עוד מפתיע בכלל מישהו שזה לא היה נעים?
    שלא לדבר על צילומים מהאודישנים, בחורה בלבוש מינימלי צועדת מול כמה גברים בחליפות.
    יש הבדל בין להיות רזה ובריאה וחתיכה לבין טירוף מערכות מוחלט. ושם עברו את הגבול הזה כל הזמן

    מאת: טל |‏ 9 בנובמבר 2021 | 21:45