נשמח להתחתן בשמלה הזאת של אמרטה, וגם להעתיק בדיוק את הסטיילינג

טקס פרסי החדשנות של מגזין הוול סטריט ג'ורנל הביא לאותו חלל את אמילי ראטאיקואסקי בלוק מושלם שנתן לנו רעיונות, את דמי מור וקרלי קלוס בטרנד החזייה השחורה שמסרב לגווע ובעיקר את קים קרדשיאן, אורחת הכבוד שדגמנה שמלת עור צמודה, התמודדה עם תקלת מלתחה חמורה ואז עוד נשאה נאום מעורר השראה

מאת  | ‏ 3 נובמבר 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

לפני כמה שבועות סקרנו כאן את טרנד הטריקולור – אנסמבלים שמפגישים בין שלושה צבעים בולטים ובוהקים.  בעוד החורף הזה עדיין לגמרי עומד בסימן צבעוניות עזה ודומיננטית, פתאום האלטרנטיבה הרגועה יותר משיבה לעצמה איזו רעננות אחרי שנחה קצת בצד, ויישום טכניקת שלושת הגוונים על פלטה טבעית יותר נראה כמו רעיון לא רע בכלל. אל המסקנה הזאת הגענו, אם תהיתם, בעזרתה האדיבה של אמילי ראטאיקואסקי והלוק המושלם שלבשה לטקס פרסי החדשנות של מגזין הוול סטריט ג'ורנל.  

אמרטה נראתה כמו הכלה הכי שיקית בעולם בשמלה חושפת כתפיים עם אפקט מעטפת נשפך מבית הלייבל הרותח Khaite, ודגמנה סטיילינג אינטילגנטי להפליא כששידכה לה קלאץ' עור אסימטרי בגוון שוקולד טרנדי ונעלי עקב אדומות פתוחות. לבן, חום ואדום. תגידו שזה לא שילוב מטריף, ונגיד לכם שזה מאוד מעליב מצידכם כי כמובן שזה בדיוק איך שכבר התלבשנו הבוקר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Demi Moore (@demimoore)

מלבד אמילי, בלטו באירוע גם האורחות דמי מור וקרלי קלוס, שדבקו שתיהן בטרנד החזייה השחורה המציצה תחת צללית מחויטת, אבל כמו ברוב הערבים בהם קים קרדשיאן נוכחת – זה היה בעיקר הערב של קים קרדשיאן. 

קימי הגיעה על תקן אורחת כבוד כדי לקבל את פרס החדשנות בתחום המותגים, ולבשה את המותג היחיד שהיא לובשת בימים אלה חוץ מבלנסיאגה: סקימס. במקרה הזה, את שמלת העור המסקרנת מקולקציית שיתוף הפעולה עם פנדי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

כשנקראה לבמה, התברר שיש ישבנים שגם תפירה עילית של מותגי על לא באמת מסוגלת להכיל את נוכחותם העוצמתית – והרוכסן האחורי של השמלה החל להיפתח מלמטה למעלה. לגמרי במקרה, באותו שולחן ישב גם קים ג'ונס, המנהל האמנותי של פנדי והאיש שעיצב את השמלה הזאת, והזדרז לטפל בתקלה. גם האורחת דמי מור, דיווחי עדי ראייה, התגייסה מיד למשימת הרכיסה.

"אני רוצה להודות לקים ג'ונס, כי כרגע היה לי מקרה חירום אופנתי", אמרה קים כשעלתה לקבל את הפרס. "תודה לאל שאני לובשת סקימס מתחת, כי אחרת היה פה סוג אחר לגמרי של הופעה הלילה". משפט הפתיחה הזה כמעט גורם לנו לחשוד שכל התקרית הייתה מתוכננת, כי הוא בהחלט הכין היטב את השטח להמשך הנאום מעורר ההשראה של מייסדת סקימס.

תיעוד מזירת האסון (צילוםe: אינסטגרם, @derekblasberg)

תיעוד מזירת האסון (צילוםe: אינסטגרם, @derekblasberg)

"לפני 15 שנים, בתחילת הקריירה שלי, הסכמתי להיות הפנים של כל מותג שהציע. כאילו, הייתי בו זמנית פרזנטורית של קאפקייקס ושל כדורים לירידה במשקל", היא סיפרה. "והייתי לובשת מחטבים ומשרה אותם עם קפה או תה כדי לצבוע אותם בגוון שלי, כי הם היו מגיעים רק בניוד ממש חיוור ובשחור. חשבתי – אם אין את הגוון שלי, מה עם החברות שלי? מה עם הבת שלי? ואני הרי תמיד אוהבת למצוא פתרונות". אנחנו תמיד אוהבות אותך.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kristina O'Neill (@kristina_oneill)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Celebsbrands (@celebsbrands)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Steven La Fuente (@stevenlafuente)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ela – Jornal O Globo (@elaoglobo)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@imperiokimk)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emrata Daily Updates (@emratateam)

השאירו תגובה