בשיא שלה: הסטייל ההריוני של קורל סימנוביץ' גמר אותנו

בשמלת סריג לבנה באורך מידי עם שסעים מדויקים ונעלי מוקסינים של פראדה – כך העלתה קורל סימנוביץ' תמונה של עצמה עם בטן הריונית מלאת גלואו. השמלה הזו היא לא היחידה, האיט גירל לא מוותרת על לוקים מרהיבים מלאים בשיק גם בחודשי ההיריון המתקדמים

מאת  | ‏ 31 אוקטובר 2021

לוק מדויק ויפה כל כך (צילום: אינסטגרם Coral Simanovich Roberto)

לוק מדויק ויפה כל כך (צילום: אינסטגרם Coral Simanovich Roberto)

בשבוע שעבר התלהבנו כאן מהלוק הסתווי של בר רפאלי, דווקא בגלל הפשטות שלו. ברור שתמיד נחמד לראות כוכבות על שטיחים אדומים או דופקות הופעה באינסטוש, אבל כשמפורסמת מפצחת אאוטפיט שהוא נגיש, מהסוג שכולנו יכולות ללבוש, יש בזה משהו מרגש גם כן – מסיבות אחרות.

ועכשיו הגיעה תורה של קורל סימנוביץ׳, שהרכיבה גם היא לוק סתיו הורס עם נוסחה שאפשר ליישם בקלות ומתאימה לכולן – לדוגמנית בהריון או לכל אישה אחרת. אמנם הוא כולל כמה פריטים ממותגים יקרים, אבל כאלה שאפשר מהר מאוד למצוא להם גרסאות נגישות.

פשוט ויפה בגווני החום (צילום: אינסטגרם Coral Simanovich Roberto)

פשוט ויפה בגווני חום (צילום: אינסטגרם Coral Simanovich Roberto)

זה מתחיל עם שמלת סריג לבנה באורך מידי עם שסעים בצדי הרגליים, מעליה בלייזר שחור, נעלי המוקסינים הטרנדיות של פראדה עם גרביים שחורות ותיק שחור קטן, גם הוא של פראדה.

בכלל, שווה להתעכב על הסטייל ההריוני של קורל, שממש עושה לנו חשק להתחיל את החורף הזה. נראה שלקורל אין שום בעיה להתחבר לחמימות והביתיות של תקופת ההריון שלה, והיא בוחרת בעיקר בסריגים. לא מזמן היא לבשה שמלת סריג נוספת, הפעם בגוון חום שוקולדי, יחד עם סניקרס לבנות ותיק קאמל של סן לורן.

מעיזה בצבעים (צילום: אינסטגרם Coral Simanovich Roberto)

מעיזה בצבעים (צילום: אינסטגרם Coral Simanovich Roberto)

גם חליפות טרנינג איכותיות מלוות אותה בהריון הזה, וסריג אחד מיוחד שגנב את לבנו – בצבע סגול עם נוצות בקצה השרוולים. תחקיר קצת גילה שמדובר בסריג אוברסייז מצמר מוהייר ופוליאסטר ממוחזר של המותג האיטלקי אלינורה גוטרדי, שכל כולו על טהרת הסריגים ומציע פריטים איכותיים עם דגש על קיימות – בקשת גוונים רחבה. הסריג של קורל מגיע בלא פחות מ-11 גוונים שונים, חלקם פסטלים וחלקם עזים במיוחד. מחירו 1,300 ש״ח וכן – יש משלוח לישראל.

השאירו תגובה