בר רפאלי מציגה: הלוק המושלם לעונה באפס מאמץ

ג'ינס בגזרה מושלמת, טי שירט אפורה, חולצה מכופתרת מעל, בלייזר לרגעים קרירים והסניקרס הכי שווים שיש. בר רפאלי מציגה את הלוק הנכון והלא מתאמץ בעליל

מאת  | ‏ 25 אוקטובר 2021

ככה בול. לא צריך שום דבר מעבר (צילום: אינסטגרם Bar Refaeli)

ככה בול. לא צריך שום דבר מעבר (צילום: אינסטגרם Bar Refaeli)

לא ברור לנו בדיוק מתי זה קרה, אבל בשלב מסוים בשנים האחרונות, בר רפאלי הפכה למלכת הבייסיק של האינסטגרם. למילה ״בייסיק״ אמנם לא תמיד יש קונוטציות נהדרות, אבל כשזה נוגע לאופנה – כולנו יודעות שמציאת את פריטי הבייסיק המושלם מביאה איתה תחושת סיפוק מסוג מאוד ספציפי.

לבר יש גישה לכל מותג בעולם, אבל שוב ושוב היא מבהירה שאלא אם מדובר באירוע מיוחד, היא תמיד תעדיף לבחור בנוחות, ובתור אמא לשלושה – בהחלט אפשר להבין אותה. אבל החוכמה היא לבחור את הנוחות הזאת בקפידה ובר, כאמור, הביאה את הבייסיק ממש לדרגת אמנות.

ג'ינס פשוט מעולה של ליוויס (צילום: אינסטגרם Bar Refaeli)

ג'ינס פשוט מעולה של ליוויס (צילום: אינסטגרם Bar Refaeli)

הפעם היא הלכה על לוק הסתיו האידיאלי – ג׳ינס של ליוויס מפקטורי 54 בגזרה משוחררת ומוצלחת, טי שירט איכותית, סניקרס בסטייל קלאסי במקרה הזה קונברס ובלייזר מדויק ביותר של סלין – ה-פריט הסתווי שמשדרג כל לוק. אבל לנוסחה המוכחת הזאת בר הוסיפה עוד טאץ׳ קטן, שאנחנו לגמרי הולכות לאמץ לעצמנו – בין הטי שירט לבלייזר היא לבשה חולצה מכופתרת שמבצבצת מתחת לבלייזר ומוסיפה הרבה עניין.

אם אלוהים נמצא בפרטים הקטנים, בר הפכה אותנו למאמינות – הגוון והגזרה המדויקים של הג׳ינס, הטקסטורה של הטי שירט, המשבצות החומות של הבלייזר והבחירה בסניקרס בצבע בז׳ ולא לבן, עם נגיעה קטנה של צבע בפס האדום – כל אלה מרכיבים ביחד מראה סתיו מושלם ובעיקר פרקטי, שממש לא צריך להיות דוגמנית בינלאומית כדי לאמץ.

הכי לא מתמאצת, הכי בסטייל (צילום: אינסטגרם Bar Refaeli)

הכי לא מתמאצת, הכי בסטייל (צילום: אינסטגרם Bar Refaeli)

בתחילת השבוע גם לבשה את הבלייזר עם עקבים. גם עובד (צילום: אינסטגרם Bar Refaeli)

בתחילת השבוע לבשה את הבלייזר עם עקבים. גם עובד (צילום: אינסטגרם Bar Refaeli)

תכלס, עם הסניקרס זה יותר יפה (צילום: אינסטגרם Bar Refaeli)

קלאסיקה (צילום: אינסטגרם Bar Refaeli)

השאירו תגובה