התעלפנו מהשמלה של קורל סימנוביץ', אבל הנעליים גנבו את ההצגה

להשקת העונה החדשה של "להיות איתה" הגיעה קורל סימונוביץ' עם שמלה מטריפה של ויקטוריה בקהאם, תיק מנצנץ ונעליים של מעצבת ישראלית שלגמרי הרימו את כל הלוק. יש פה סטייל הוליוודי

מאת  | ‏ 11 אוקטובר 2021

קלאסית ומדהימה (צילום: טום רוזיליו)

קלאסית ומדהימה (צילום: טום רוזיליו)

קשה להאמין שעבר כל כך הרבה זמן, אבל בפעם הראשונה ששמענו שקורל סימנוביץ׳ עומדת להופיע ב״להיות איתה״, השנה הייתה 2018, היא בדיוק נישאה לסרג׳י רוברטו, והדיווחים השתוללו על כך שאסי עזר כתב תפקיד במיוחד בשבילה.

בקרוב נגלה בדיוק מה התפקיד של קורל בעונה השלישית של הסדרה, אבל בינתיים נתפעל מהלוק שלבשה לבכורת העונה, לשם הגיעה עם פלוס אחד – הבייבי באמפ.

ויקטוריה בקהאם הייתה גאה (צילום: אור גפן)

ויקטוריה בקהאם הייתה גאה (צילום: אור גפן)

לא ברור לנו אם רותם סלע וקורל סימסו אחת לשנייה לתאם קוד לבוש לפני ההשקה, אבל שתיהן בחרו במראה קלאסי של שמלה שחורה ואקססוריז כסופים. בעוד השמלה של רותם נצצה מפאייטים, קורל בחרה במאט אלגנטי עם שמלה של ויקטוריה בקהאם – בחירה שקשה לפספס איתה.

השמלה חושפת הכתפיים בעלת השרוולים הארוכים עשויה בד נמתח, כך שהיא החמיאה לגזרה ההריונית אבל לגמרי יכולה לשמש את קורל גם לאחר הלידה. היא עולה 5,990 ש״ח בפקטורי 54, וברשת נמכרת גם חולצה של בקהאם עם אותה הגזרה.

בחירה רגועה ומדויקת של פריטים (צילום: טום רוזיליו)

בחירה רגועה ומדויקת של פריטים (צילום: טום רוזיליו)

יחד עם השמלה הנהדרת, קורל בחרה בתיק קטן ונוצץ של פראדה שכולו משובץ קריסטלים כסופים, ונעליים תואמות שחורות עם לבבות של אבנים נוצצות מבית המותג הישראלי A by Anabelle.

הפרק הראשון של העונה החדשה של "להיות איתה", מחר אחרי החדשות (קשת 12)ץ

אלוהים נמצא בנעליים. זה תמיד משדרג את הלוק  (צילום: טום רוזיליו)

אלוהים נמצא בנעליים. זה תמיד משדרג את הלוק (צילום: טום רוזיליו)

השאירו תגובה