בביקיני ושמלת חוף: ככה לא ציפינו לראות את איוונקה טראמפ

איוונקה טראמפ עומדת בימים אלו במרכזה של סערה בעקבות ספר שחושף את סודות משפחת טראמפ, אבל למרות כל זה הגיעה היורשת ליום כיף עם בעלה והילדים במיאמי בבקיני עם שמלת חוף מתחרה מעל. יש פה גלאם הוליוודי מהשורה הראשונה

מאת  | ‏ 5 אוקטובר 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ivanka Trump Fan (@ivankaisthequeen)

מאז שהטראמפים עזבו את הבית הלבן, נדמה שאנחנו רואים אותם פחות ופחות. אבל גם כשמשפחת טראמפ שומרת על פרופיל נמוך יחסית, זה בדיוק מה שהוא – נמוך יחסית.

השבוע, למשל, כולם מדברים על הספר החדש של סטפני גרישם, מי שהייתה למשך זמן קצר דוברת הבית הלבן וראש המטה של מלניה טראמפ. הספר כולל הרבה מאוד גילויים לא מחמיאים, בעיקר עבור איוונקה טראמפ וג׳רד קושנר. בין השאר, גרישם מספרת שם איך הם הביכו את עצמם בפגישה עם המלכה אליזבת, ואיך היא ומלניה היו קוראות להם ״מתמחים״ מאחורי הגב.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MAGA Style (@maga_stylebook)

כדי להראות לעולם שהספר החדש לא מטריד אותם, איוונקה וג׳רד לקחו את הילדים לפארק מים במיאמי, ונראו די נטולי דאגות בתמונות. בין אם הם אכן רגועים או רק מציגים מצב שווא בפני הפפראצי, דבר אחד בטוח – איוונקה מצאה את תלבושת הבריכה המושלמת.

מעל למה שנראה כמו ביקיני, איוונקה לבשה שמלת חוף מתחרה עם מחשוף זיגזג עמוק מבית אוסקר דה לה רנטה, קשרה מטפחת בגוונים ורודים בשיער והוסיפה כפכפי אצבע פשוטים ומשקפי שמש שחורים. אמנם מדובר בפריט מבית אופנה יוקרתי, אבל אפשר בקלות לקחת את ההשראה הכללית של איוונקה וליישם אותה עם פריטים נגישים יותר, כשהסוד הוא שילוב בין כמה תקופות אופנה – הכפכפים העדכניים, שמלת התחרה שנראית כאילו נלקחה ישירות מפסטיבל בשנות השבעים והמטפחת ומשקפי השמש, שנותנים תחושה של גלאם הוליוודי של שנות העשרים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Brand Label Tag (@brandlabeltag)

השאירו תגובה