אנחנו סולחים על הכל: היילי ביבר שכחה את המכנסיים ויצאה עם נעלי בית

להיילי ביבר יש חוש סטייל טבעי ונדיר, כזה שגורם לתלבושת המאוד לא הגיונית הזו לעבוד. ביבר נתפסה צועדת בנעלי בית עם גרביים ללא מכנסיים ועם בלייזר ענק. זה נשמע נורא, אבל האמת שהלוק פשוט עובד

מאת  | ‏ 4 אוקטובר 2021

בגדול זה נראה קצת מוזר (צילום:  lya S. Savenok לגטי אימ'גס)

בגדול זה נראה קצת מוזר (צילום: lya S. Savenok לגטי אימ'גס)

היילי ביבר היא בדיוק מסוג הנשים שאומרים עליהן ״היא תיראה טוב בכל מה שהיא תלבש״. בדרך כלל מדובר בתיאוריה שלא ממש עומדת במבחן, מכיוון שהיילי, כידוע, היא אחת המתלבשות הטובות בעולם, ורוב האאוטפיטים שלה נראים טוב כי הם פשוט מוצלחים, לא רק בגלל שהיא יפהפייה.

לא הפעם – ביום הנישואים שלה ושל ג׳סטין, היילי צולמה ברחובות ניו יורק בתלבושת שכוללת כמה בחירות שנויות במחלוקת, ולמרות שלטעמנו התוצאה הסופית בהחלט קולית, לגמרי אפשר להבין אם יהיו ללוק הזה גם שונאים.

אבל איכשהו תמיד עובד לה בסוף  (צילום:  lya S. Savenok לגטי אימ'גס)

אבל איכשהו תמיד עובד לה בסוף (צילום: lya S. Savenok לגטי אימ'גס)

היילי לבשה בלייזר אוברסייז מעל קרדיגן – עד כאן שום דבר חדש, אבל לא רק שהיא בחרה לוותר על מכנסיים, היא גם נעלה כפכפים פרוותיים של Uggs יחד עם גרביים. אם היינו משטרת האופנה, היינו אומרת שיש כאן שלושה סעיפים שמצדיקים עיכוב ותשאול של החשודה – העדר המכנסיים, השילוב בין גרביים לכפכפים וכמובן, הבחירה ב-Uggs.

אבל היילי, שיש לה חוש סטייל טבעי ונדיר, גורמת אפילו לתלבושת הזאת לעבוד, אולי בגלל שהיא מזכירה לנו את רוב מה שלבשנו לפגישות במהלך השנתיים האחרונות – מראה ייצוגי מהמותניים ומעלה ובגדי בית מהמותניים ומטה.

טוב אז לא תמיד, אבל הפעם זה בסוף עבד לה (צילום:  lya S. Savenok לגטי אימ'גס)

טוב אז לא תמיד, אבל הפעם זה בסוף עבד לה (צילום: lya S. Savenok לגטי אימ'גס)

הבלייזר המשגע, אגב, שייך למותג הטרנדי Fear of God, הקרדיגן שמציץ מתחתיו הוא של Khaite, כובע הבאקט השחור של ז׳אקמוס והתיק השחור הקטן והמושלם של סן לורן.

מה שבטוח, נוח לה בטירוף  (צילום:  lya S. Savenok לגטי אימ'גס)

מה שבטוח, נוח לה בטירוף (צילום: lya S. Savenok לגטי אימ'גס)


השאירו תגובה