האם זה הביקיני האחרון לעונה? בר רפאלי נראית מושלם בזארה

הסופרמודל מדדה בסוף השבוע שני בגדי ים מהממים. אחד מהם אתם בטוח יכולים לקנות בעצמכם כי הוא מזארה מהקיץ האחרון. האמת, שמלת הגולף השחורה שמדדה גם היא לגמרי הפייבוריטית שלנו ואנחנו כבר עם הפנים לחורף

מאת  | ‏ 3 אוקטובר 2021

אחד מבגדי הים היותר יפים שיש לה בארון. בר בזארה (צילום: אינסטגרם bar refaeli)

אחד מבגדי הים היותר יפים שיש לה בארון. בר בזארה (צילום: אינסטגרם bar refaeli)

אמנם בר רפאלי נמצאת בכותרות כמעט בכל רגע נתון, אבל הדוגמנית עצמה לא חושפת המון מהחיים האישיים שלה, בעיקר כשמדובר בשערוריות למיניהן. איך בכל זאת תדעו פחות או יותר מה עובר עליה? יש לנו כלי שימושי – אם נכנסנו לחשבון האינסטגרם של בר ולא ראינו תמונה שלה בביקיני מול מראת חדר הרחצה מהשבועיים האחרונים – אנחנו מתחילות לדאוג.

 אתמול בר שוב נעמדה מול הלוקיישן האהוב עליה לצילומי סלפי ובתלבושת האהובה עליה לצילומי סלפי – ביקיני, הפעם ירוק פרחוני שכבר ראינו בפיד של הסופרמודל ביולי האחרון, כשהיא לבשה אותו בגלריית תמונות בה היא מקפצת על מיטה.

ביקיני שכבר ראינו הקיץ (צילום: אינסטגרם bar refaeli)

ביקיני שכבר ראינו הקיץ (צילום: אינסטגרם bar refaeli)

 אבל זה לא הביקיני היחיד, וגם לא הלוק היחיד שהרוויח את הכבוד לסלפי. בר העלתה לסטורי תמונה בה היא לובשת ביקיני נוסף, הפעם מזארה. למרות שקיץ היא העונה שמתקשרת לבגדי ים, הביקיני הזה דווקא סתווי להפליא – פרחוני בגוונים חמים של כתום, צהוב וחום, עם כיווצים וכתפיות כפולות שיוצרים ביחד גזרה מעניינת.

 למרות שבגדי ים קטנטנים הם כבר בגדר מדים עבור בר, הלוק האהוב עלינו דווקא הגיע מכיוון אחר – שמלת גולף שחורה וצמודה באורך מידי עם שסע, שכמעט וגרמה לנו להתעלף מרוב יופי ובעיקר ורסטיליות. מצד אחד מדובר בשמלה סקסית להפליא, שעם סנדלי עקב תיראה נהדר כשמלה לאירוע. מצד שני – זרקו מעליה בלייזר ותוסיפו סניקרס, והיא מקבלת טוויסט יומיומי שיקי במיוחד.

נתגעגע לקיץ (צילום: אינסטגרם bar refaeli)

נתגעגע לשמש (צילום: אינסטגרם bar refaeli)

אבל גם בחורף יש אאוטפיטים שווים  (צילום: אינסטגרם bar refaeli)

אבל גם בחורף יש אאוטפיטים שווים (צילום: אינסטגרם bar refaeli)

כל מה שצריך זה שמלה שחורה קטנה ומוצלחת (צילום: אינסטגרם bar refaeli)

כל מה שצריך זה שמלה שחורה קטנה ומוצלחת (צילום: אינסטגרם bar refaeli)

השאירו תגובה