שלום לך! זו השמלה הכי נועזת שראינו על אדל

הזמרת, שהגזרה החדשה שלה ממשיכה למשוך תשומת לב ציבורית נרגשת, הגיעה לחתונה בלוק מרהיב של אחד ממותגי האופנה המדוברים והייחודיים של הרגע. הוא הזכיר לנו בעיקר את שמלת המריבה של קלי וברנדה, לפחות עד שקלטנו את העגילים

מאת  | ‏ 19 ספטמבר 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Adele (@adele)

לאדל היו לא מעט רגעים אופנתיים מוצלחים במהלך הקריירה, אבל למרבה הצער, תשומת הלב התקשורתית לכל מה שמעבר למוזיקה שלה התעצמה רק עם הירידה שלה במשקל. זה לא סוד שלמרות ההתקדמות היחסית בשנים האחרונות, עולם האופנה עדיין מעדיף את הנשים שלו רזות מהממוצע, ומספק להן הרבה יותר אופציות לבגדים.

במקרה של אדל, תמיד הייתה לה את הגישה לבגדי מעצבי על בהתאמה אישית, אבל בימים אלה היא יכולה גם לקנות בגדים ישירות מהקולב. כאמור, אף פעם לא חסרו לה מראות מוצלחים, אבל אפשר להבין למה במידה הנוכחית שלה, המאפשרת לה גישה להרבה יותר בגדים, היא גם נהנית ומעזה יותר מאי פעם (וחבל שזו עדיין מציאות רחוקה עבור נשים במידות ממוצעות ומעלה).

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fashion Bomb Daily (@fashionbombdaily)

אבל נשים לרגע בצד את התלונה הנצחית הזאת כלפי עולם האופנה, ונתמקד ביצירה המרהיבה שאדל לבשה לחתונה בסוף השבוע האחרון. הזמרת בחרה בסקיאפרלי, בית אופנה שתמיד היה ידוע בקוטור עוצר נשימה וסוריאליסטי, אבל ממש תפס תאוצה עם הקולקציות האחרונות שמבוססות על איברי גוף.

אדל עשתה בחירה חכמה – היא לא הלכה על שמלת ריבועי הבטן או זו עם מחשוף השיניים המוכרות של המותג, בכל זאת מדובר בחתונה – ובמקום זה בחרה בגרסה המשודרגת של שמלת המריבה של ברנדה וקלי: שחורה וצמודה עם כיווצי בד לבן על החזה שממשיכים מסביב לכתפיים ועד הגב. רק אחרי שמתגברים על הנפח של השרוולים והכיווצים דמויי הפרח, מתגלה שאדל הוסיפה לשמלה את עגילי השיניים של המותג. אלה סיפקו בדיוק את נגיעת האדג׳ הנחוצה מבלי להשתלט על המראה כולו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Adele (@officialadelefanpage)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Adele (@adeleslyrics)

השאירו תגובה