בר רפאלי לובשת את הטרנד הכי חשוב וקל

אין פריט אופנה יותר חשוב מג'ינס איכותי. בר רפאלי, מלכת הקז'ואל האיכותי, הבינה את זה ומצאה לימים חמים אלו את הג'ינס הקצר השווה ביותר. הוא לא קצר מדי, לא ארוך מדי, הוא סופר מחמיא ומתאים להכל. מה שמדהים הוא שאפילו לא צריך לקנות אותו - אפשר פשוט להכין לבד

מאת  | ‏ 30 אוגוסט 2021

המכנסיים הנכונים לימים אלו (צילום: Bar Refaeli אינסטגרם)

המכנסיים הנכונים לימים אלו (צילום: Bar Refaeli אינסטגרם)

תשאלו כל חובבת ג׳ינס והיא תספר לכם שהחיים הם בעצם מסע אחד ארוך למציאת הזוג המושלם. זה שיושב מעולה גם אחרי ארוחה גדולה, שנראה אפילו טוב יותר אחרי מיליון כביסות ושהוא בגוון וגזרה שמתאימה לכל שאר המלתחה. ואם ניקח בחשבון את מזג האוויר בישראל, המשימה היא כפולה – למצוא את הג׳ינס המושלם ולמצוא את הג׳ינס הקצר המושלם לחודשי הקיץ.

נראה שבר רפאלי מצאה את האחד עבורה – ג׳ינס קצר של ליוויס בגוון כחול משופשף, גזרה גבוהה וגזור ברגליים, עם חוטים פרומים שמשתרבבים ממנו. היא שילבה איתו טי שירט שחורה, סניקרס לבנות וחולצה מכופתרת לבנה שקשרה סביב המותניים וזהו – נוסחה מושלמת לתלבושת קיץ להסתובב איתה בחוץ וגם בפנים, כשהחולצה המכופתרת יכולה מהר מאוד להפוך להגנה מהמזגן.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli)

בר כל כך אוהבת את הג׳ינס הקצר שלה, שהיא העלתה קלוז אפ שלו מאחור, שם ניתן לראות את הכיסים הנדיבים והחגורה השחורה הדקה שהיא הוסיפה לאאוטפיט.

והחלק הטוב ביותר? לא חייבים לקנות ג׳ינס חדש כדי להגיע לתוצאה של השורטס הפשוטים-אך-מדויקים של בר. אם יש לכן ג׳ינס ישן שהקצוות שלו בלויים, הברכיים שלו מוכתמות או שסתם מיציתן אותו – זוג מספריים זה כל מה שתצטרכו כדי להפוך אותו לפריט חדש לגמרי.

מתאים להכל (צילום: Bar Refaeli אינסטגרם)

מתאים להכל (צילום: Bar Refaeli אינסטגרם)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli)

השאירו תגובה