ג'יי לו, זו את? הכוכבת נראית אחרת לגמרי

התמונות האחרונות שג'ניפר לופז העלתה לאינסטגרם רותחות מתמיד. הפעם מדובר בשיתוף פעולה עם המותג Coach, שגייסו את לופז לחגוג דגם תיק בשם Rogue, אבל כנראה לא לקחו בחשבון שהרגליים של ג׳יי לו יגנבו את ההצגה. התעלפנו

מאת  | ‏ 26 אוגוסט 2021

לופז בקמפיין החדש לקואץ' (צילום: אינסטגרם coach)

לופז בקמפיין החדש לקואץ' (צילום: אינסטגרם coach)

בן אפלק נתפס השבוע בעדשות צלמי הפפראצי בוהה בטבעות בחלון הראווה של טיפאני׳ס, והעולם התחרפן בציפייה לסיבוב שני של אירוסים בין בני הזוג. אבל מאוחר יותר באותו היום נחשפה הסיבה האמיתית לעצירה בחנות התכשיטים האייקונית – על פי הדיווחים, אפלק בכלל היה בעיצומו של משחק סוער של ״חפש את המטמון״ יחד עם שלושת ילדיו ואמו, וטיפאני׳ס פשוט הייתה אחד הלוקיישנים של המשחק. לאיזה דיווח להאמין? אי אפשר לדעת, אבל מה שבטוח – אם בן לא ימהר לשים על ג׳יי לו טבעת, יש סיכוי שנעשה את זה קודם.

אפשר לומר שהכוכבת הבינלאומית נמצאת בשיאה, אבל האמת היא שמאז שהיא פרצה לתודעה בתפקיד הראשי בסרט ״סלינה״, לופז תמיד נמצאת בשיאה, וממשיכה להוכיח לנו את זה פוסט אחר פוסט.

אין מהלומר, היא פשוט מעלפת (צילום: אינסטגרם coach)

אין מה לומר, היא פשוט מעלפת (צילום: אינסטגרם coach)

התמונות האחרונות שהיא העלתה לאינסטגרם – כמה לא מפתיע – רותחות. הפעם מדובר בשיתוף פעולה עם המותג Coach, שגייסו את לופז לחגוג דגם תיק בשם Rogue, אבל כנראה לא לקחו בחשבון שהרגליים של ג׳יי לו יגנבו את ההצגה.

בתמונות לופז לבושה ב-Coach מכף רגל ועד ראש. מלבד התיק המדובר היא לובשת שמלה כחולה פרחונית, סנדלי עקב פרוותיים ומעיל שירלינג ארוך ולבן שנראה מפנק במיוחד. חייבים להודות שלקח לנו כמה שניות לזהות את לופז שנראית בתמונות מעט אחרת. לא יותר או פחות – פשוט אחרת. 

מה שבטוח - הרגליים גנבו את ההצגה (צילום: אינסטגרם coach)

מה שבטוח – הרגליים גנבו את ההצגה (צילום: אינסטגרם coach)

ג׳יי לו היא לא היחידה שלוקחת חלק בהשקה של התיק – Coach גייסו לקמפיין הזה גם את קייט מוס ואת קוקי, דוגמנית ומוזיקאית יפנית בת 18 שהפכה לאחרונה גם לשגרירה גלובלית של המותג אסתי לאודר, וזה לגמרי הזמן להתחיל לעקוב אחריה.

הכי בא לנו כרגע זה מזג אוויר שיאפשר לנו מעיל כזה  (צילום: אינסטגרם coach)

הכי בא לנו כרגע זה מזג אוויר שיאפשר לנו מעיל כזה (צילום: אינסטגרם coach)

כשהיא מחייכת גם אני מחייכת   (צילום: אינסטגרם coach)

כשהיא מחייכת גם אני מחייכת (צילום: אינסטגרם coach)

 

השאירו תגובה